![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vzw's van het Vlaams Blok zijn veroordeeld op grond van de antiracismewet van 1981.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In deze draad geeft u toe dat ze (hoe belachelijk kan je zijn) "maar een klein beetje" moesten worden aangepast? eerlijkheid zei u?
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik zoiets?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 mei 2010 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 mei 2010 om 21:42. |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar zeg ik daar dat de wetgeving moest aangepast worden?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 mei 2010 om 21:44. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het niet. Hoezo? Gaat het VB daar iets aan doen misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Dus volgens jou waren die vijf wetsaanpasingen die nodig waren om de VZW's te veroordelen eigenlijk maar om te lachen. Citaat:
ik herhaal: hoe belachelijk kan je zijn.
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Neen, dat "klein beetje" is niet het allerbelachelijkste. "Het was de juridische achterstand." ![]() U benadert hier gevaarlijk kort de belachelijkheidsgraad van een forumer die beweerde dat de tientallen miljoenen doden in de goelachs het gevolg was van "electriciteitspannes aan de verwarmingstoestellen".
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 mei 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
#69 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wet die gebruikt is om de vzw's van het Vlaams Belang te veroordelen moet dus reeds in werking geweest zijn wanneer die vzw's die wet overtraden. Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En gezien het groeiend aantal zaken van racisme is de keuze voor een gewone rechtbank niet meer dan normaal. U weet wel: Snelrecht een programmapunt van het VB. PS: Gelooft u nu echt dat het VB niet veroordeeld zou zijn voor een volksjury? Het VB heeft zelf weinig moeite gedaan om zich te verdedigen aangezien ze er zelf van overtuigd waren dat een veroordeling hen beter zou uitkomen qua bestendiging van hun underdog imago. De aanklagers wilden het VB veroordeeld zien om duidelijk te maken waarvoor het VB stond en zo eindelijk de maskers te doen vallen. Beide partijen wilden het VB veroordeeld zien, maar om verschillende redenen. Gelukkig heeft het scenario van de aanklagers het gehaald.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 mei 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Het is de politiek (wetgevende macht) die de scheiding van de machten heeft doorbroken om wets- en grondwetswijzigingen te plegen om een gevaarlijke politieke concurrent te elimineren. Citaat:
![]() |
#74 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iets dat ik al uitgelegd heb: strafrechtelijke wetten met terugwerkende kracht kan men niet maken. Die vzw's moeten dus een reeds bestaande wet overtreden hebben om te kunnen veroordeeld worden.
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met Wilders gebeurt nu hetzelfde in Nederland.
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Denkt u nu echt dat het eindeloos herhalen van dergelijke hilarische ineptiën uiteindelijk enige argumentatieve relevantie gaat genereren? Citaat:
En weet je wat? Het estblishment had gelijk.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd niet wakker Rafke? Nee natuurlijk gaat het VB daar niets aan veranderen maar na het behalen van een hoge score, hun hete adem in de nek van de andere, dat kan er wat aan veranderen. Zo hebben ze er al aardig wat van hun programmapunten doorgeduwd, of denk je nu echt dat uw oubollige partijen die zo afschieten op het VB ook maar iets rechtschapener zijn? Grotere gangsters kun je je nauwelijks voorstellen.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .Vroeg of laat zullen ze nog staan bleiten voor het VB
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
De rechtbank heeft de door Pataer en Leman opgebiechte politieke plan enkel bevestigd en uitgevoerd. Citaat:
Geef mij een parlement en een rechter en u wordt veroordeeld. Wat is uw punt eigenlijk?