![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees m'n eerdere posts. Het gaat hier niet om wat die brave man doet. Het ging er om hoe hij aan dat jobke geraakt was. En ik leg een link tussen eerder ingehuurde stemmenronselaars voor de SP-A en hoe dat op een sisser af liep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Mohamed Dewever & Jushi Annemans de Marokaanse nationaliteit hebben, waarom niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als dat zo is zullen wij dat wel verdiend hebben zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mij kan het nu echt eens geen zak schelen of de ouders of grootouders van zo'n 'principieel verdachte' nu 'van bij ons' waren, of 'van den vreemde' naar hier zijn getrokken. Ik heb al langer dan vandaag door dat dit criterium volstrekt irrelevant is. Een sjoemelaar is een sjoemelaar, een integer mens is een integer mens. Het is wel spijtig dat het niet aan iemands huidkleur af te lezen is tot welke 'categorie' die iemand moet worden gerekend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 juni 2010 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht eerst dat er een nieuwe gemeenteraadspost was gecreëerd, nl. schepen van allochtone afkomst.
Dat zou lichtjes schandalig geweest zijn. Maar dit...
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de gevangenissen vol vreemdelingen zitten en dat de statistieken duidelijk naar noord-Afrikaanse allochtonen overhellen als het op criminaliteit aan komt, zegt u waarschijnlijk niks. Er zullen ongetwijfeld wel mensen rond lopen die alles wat niet hun huidskleur heeft, haat. Daar ben ik me terdege van bewust. En dat vind ik pas erg en verwerpelijk. Maar zeg me nu eens eerlijk : waarom worden Duitsers, Joden, Italianen, Chinezen of andere volkeren hier nooit vermeld ? Of mensen van andere werelddelen ? Staat u daar ook wel eens bij stil ? Het antwoord is simpel. Omdat we met die immigranten géén last hebben. Is dat simpel genoeg om te vatten ? Stop aub met om de haverklap het begrip overlast met racisme te koppelen. Dat klinkt op de duur redelijk goedkoop en uit z'n context gerukt. Want moest de gemiddelde Antwerpenaar écht racistisch zijn, zou een partij als het VB al LANG bestaan hebben. Wat jullie doen is overcompenseren. Maar op die manier komt niemand ergens. Je moet niemand veroordelen voor zijn afkomst en/of huidskleur. Maar je kan niet miskennen dat bepaalde volksgroepen heel wat miserie en overlast bezorgen in Vlaanderen. En dan heb ik het niet over Turken, die best wel goed meevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mag iemand die de Belgische nationaliteit heeft zich nu al nie meer verkiesbaar stellen of wat? Omdat hij een van allochtone afkomst is? Citaat:
![]() Waar heb jij het in godsnaam over? Denk jij dat het vreemdelingenstemrecht dat ingevoerd is onder verhofstadt gaat over mensen van allochtone afkomst MET DE BELGISCHE NATIONALITEIT ofzo?? Ge beseft toch dat alle Belgen sowieso al konden stemmen en zich verkiesbaar stellen hé, om het even welke afkomst ze hebben? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Iek zaan giene raciest, zenne, mor wettewa, zun zen de racieste di hun wette hier kome oeplegge!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat komt omdat hij in het zwart is gaan "werken", woeha!
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de brave man goed nederlands spreekt, een iq van minstens 80 heeft, werkt, van goed gedrag en zeden is, aangepast is aan de plaatselijke cultuur... is er geen enkel probleem. Voor mij moet hij dan nog geen Belg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit wat er daar precies onder de gordel aan is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |