![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens helemaal niet tegen het bannen van het VB. Wat maakt mij dat nou?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En VTM... VTM is een prive-bedrijf, zij zijn ethisch wel gebonden objectief te zijn maar maatschappelijk gezien hebben zij het recht wie dan ook te steunen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Het anti-democratische karakter van de anti-Vlaamse Belgische media aanklagen valt perfect onder vrijemeningsuiting.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is een krant verscheuren nu ook al gelinkt met nazisme? Man, man, man, hoe krankjorum moet men zijn om altijd en overal nazisme om de hoek te zien opduiken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
http://www.google.be/url?sa=t&source...stYxuIm0aeExDA Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 juni 2010 om 21:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() Het zou me niet verwonderen, de ideeën van Alexandra Colen kennende, dat ze zich niet op de fascisten maar eerder hierop gebaseerd heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Index_l...m_prohibitorum ...
Hoe dan ook, het is een feit dat de Vlaamse media niet objectief berichtgeven over het VB. Maar dat aankaarten met krantenverbrandingen? Oké, van Alexandra Colen kunnen we zoiets verwachten. Die vrouw is heeft mentaal en emotioneel nog geen afstand genomen van de middeleeuwen. Maar de andere VB'ers kunnen zoiets toch onmogelijk steunen? Ik hoop inderdaad dat het VB dit op een of andere manier gaat afwijzen, want anders spreekt de partij die het opneemt voor Westerse waarden als vrije meningsuiting en democratie zichzelf tegen.. Zelf als VB-stemmer heb ik het nooit zo gehad voor Alexandra Colen (en bij uitbreiding de religieus-fanatische vleugel van het VB). Neem nu dat voorstel om een gebedsgroep op te starten in het parlement. Scheiding tussen kerk en staat iemand? In onze samenleving is geloof een privé-aangelegenheid. Moslims moeten ook niet het recht krijgen om een aantal keer per dag zich naar Mekka te richten op hun werk. Of het feit dat ze vond dat Jurgen Verstrepen indertijd geen babes op zijn website mocht zetten... Ze is blijkbaar voor een samenleving waar het verbranden van dissidente lectuur is toegestaan en een blote tet wordt verboden. Alsof ze de wetten van de Koran in praktijk wil brengen... Goed, Colen is misschien afkomstig uit het überkatholieke Ierland, maar als ze in Vlaanderen wil wonen dan moet ze zich aanpassen aan onze normen en waarden die ondermeer gebaseerd zijn op de Verlichting en waarvan scheiding tussen kerk en staat en vrije meningsuiting belangrijke elementen zijn. Ik vraag me vaak af of ik de enige VB-stemmer ben die zich stoort aan die - om het met de woorden van Dewinter te zeggen- puriteinse kwezel.
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple Laatst gewijzigd door Schuppezot : 2 juni 2010 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Maar in tegenstelling tot de tegenstanders van het VB en de ganse verzamelde pers vind ik dat mensen met de overtuiging van Coolen ook het recht moeten krijgen om hun mening kenbaar te maken aan de wereld en bijgevolg niet moet overgaan tot zulke onnozele stunts om toch maar enige mediacoverage te genereren.
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() En ocharme Vlaams Belang... Van geen enkele andere partij zie ik meer folders, affiches advertenties dan welke andere partij ook. Die campagne betaal ik, net als die van elke partij die meer dan 5% haalt. Dus, zeur niet he, het VB heeft een constante waterval van propaganda.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dan je avatar veranderen? Wie vandaag Vlaamse Leeuwen verbrandt is morgen de eerste om Vlaamse mensen te verbranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar alé, zo vreemd is de mening van Colen over de media toch niet? Ik ben er zeker van dat wat ze als argumenten opgeeft, hier op dit forum ook terug te vinden is in posts van zeer verschillend denkende forumleden.
Het gaat haar helemaal niet over het recht op vrije meningsuiting, wel over de media als instrument van een politiek apparaat. Geef haar eens ongelijk...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 2 juni 2010 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;4788183]
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() He, het onderschriftje dus ook niet gelezen... Ik zou nooit wat dan ook verbranden, tenzij het een reclamefolder is om de BBQ aan te krijgen.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 2 juni 2010 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt me eigenlijk wel leuk zo. Het moet toch een dom en belachelijk zicht zijn om Colen zo krampachtig bezig te zien met het verscheuren van kranten. ![]() Hot Marijke, wil je eens op je taalgebruik letten en beledigende woorden en verwijten achterwege laten? Het zegt meer over jouw dan over zij. ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dagen dat de sexindustrie nu ook al de politieke discussiefora probeert over te nemen, is het goed dat er vrouwen als Alexandra Colen rondlopen om ons daar voor te waarschuwen. In ieder geval is ze er in geslaagd de media te halen en het conservatieve publiek dat ze aanspreekt ervan op de hoogte te brengen dat ze nog meedoet, en dat is wat telt in verkiezingstijden. En daar kan je het dan gerust voor overhebben dat enkele minderen van geest wat onnozele tekeningeskes maken om je in relatie te brengen met politieke toestanden van 70 jaar geleden. Geen kat die van plan was om op haar te stemmen die dat nu niet meer zou doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik heb de indruk dat bepaalde lieden op dit forum eerder zichzelf geprovoceerd voelen door de actie's van Colen dan omgekeerd.
Laatst gewijzigd door nomade : 2 juni 2010 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Begrijpt u nu een beetje hoe iemand die de linkse persuasion niet is toegedaan zich in dit mdeialandschap moet voelen? En zeggen dat er vandaag de dag nog idioten rondlopen die durven zeggen dat er helemaal niets aan de hand is... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 juni 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |