![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was heel mijn leven een slaaf die 37 % van mijn loon afdroeg voor de parasieten die zich te goed vonden om te werken. Wilt ge nu ook nog mijn pensioensparen inpikken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=stropke1000;4885304]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden de spaarders de belegging in die winstgevende sector moeten betalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens van de ons omliggende landen, kent gij er veel waar de arbeiders minder pensioen trekken ? Laatst gewijzigd door Bob : 23 juli 2010 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige waar ze uiteindelijk geld in gestoken hebben is Dexia (een halve staatsbank), en misschien ook Ethias (ook weer een halve staatsbank). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, in de ons omliggende landen, zijn de vermogenbelastingen één voor één afgeschaft, wegens onproductief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Bobke;4885829]
Citaat:
Kapitalisten zetten geen grote bedragen op een spaarboekje. De Vlamingen zijn, na de Canadezen, de meest produktieve mensen v.d. GANSE wereld !!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 23 juli 2010 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Denk dat veel mensen veel geld hebben steken in pensioenfondsen en groepsverzekeringen.
Mensen die soms nauwelijks een spaarcent hebben volgens zichzelf komen dan gemakkellijk aan die 65000 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=pajoske;4885671]
Citaat:
U noemt een voordeel van België de eeuwigdurende uitkeringen. - Ten eerste: de overgrote meerderheid van de mensen is wel eens tijdelijk werkloos, maar maar heel weinig mensen zijn het permanent. I.e. 99% van de werknemers heeft absoluut NIKS aan dat zogenaamde voordeel. - Ten tweede: de uitkeringen zijn dan misschien wel eeuwigdurend maar ook heel laag. M.a.w. de normale persoon die af en toe eens een paar maanden zonder werk zit wordt ook hier genaaid. De meeste mensen vallen onder die categorie en zouden dus een pak beter af zijn in zowat alle ons omringende landen. - Ten derde: ook de pensioenen zijn erg laag, bij de laagste van Europa. Bottom line: de belg betaalt heel veel, maar 'jan modaal' krijgt er héél weinig voor terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik ben 2 jaar werkloos geweest + geschorst van de werklozenkas. Nu werk ik bijna 2 jaar. Het is toch logisch dat ik mijn geld oppot he, want van zodra ik mijn werk verlies zullen ze mij direct van den dop proberen te smijten. Deze jongen houdt zijn centjes netjes op zijn spaarrekening
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boelwerf fraude met scheepskredieten, ooit over gelezen? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juli 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook weer fameus overdreven, de staat heeft vooral waarborgen gegeven, dat is totaal wat anders. En het geld dat ze toegeschoven heeft aan o.a. KBC was tegen woekervoorwaarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=stropke1000;4885304]Is het misschien de schuld van de kapitaalbezitters dat zgn. werkende Vlaming geen kapitaalbezitter is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou echt niet weten waarom alleen miljonairs voor het gat in de begroting zouden moeten opdraaien, jij hebt immers evenveel aandeel in deze schuld als je buurman milionair. Dus zal het dokken worden beste vriend of je dat nu graag wil of niet. |
|
![]() |
![]() |