![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je wat toen (voor dat ze de daders al hadden) pagina groot in de standaard stond: dat wij van jongsaf aan leren hoe een warmbloedig dier te lynchen (bij offerfeest) en dat we ons daarom nu richten op mensen... Geen schande gewoon een vlaamse 'kwaliteitskrant' die haar ding doet. Door criminaliteit te culturaliseren verhinder je een effectieve aanpak want zo verleg je de oorzaak, en hoe kun je iets aanpakken als je de oorzaak niet kent. Mijn "verhaaltje" is gefundeerd op criminaliteitsrapporten en is niet zomaar een mening omdat ik nu eenmaal moslim ben. Ik beweer niet omdat criminelen van lagere sociaal economische status zijn dat ze daarom met fluwelen handdoek moeten worden behandeld zoals sommige linkse politici beweren. Dat is geen uitvlucht dat staat daar los van en een harde aanpak is nodig denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ja want we zijn zo racistisch dat we enkel door blanke criminelen willen worden doodgeschoten of gestampt. Daarom pakt de politie enkel allochtonen op. de rest laten ze doen. Haha. nog zo één en 't is pasen. Neenee. de allochtoon is gewoon oververtegenwoordigd in de gevangenis omdat ze verhoudingsgewijs meer feiten plegen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien had ik het niet over een antisemitische sneer. Ik heb het woord antisemitisme niet eens gebruikt noch zulks geïnsinueerd. En om mijn vraag nog maar eens te herhalen, want daar bent u nu al tot drie keer toe aan voorbijgegaan: Kunt u zo vriendelijk zijn uw opmerking, door u gemaakt in post #33 van deze draad, wat nader toe te lichten? Ik zal, in mijn schier oneindige goedheid om het u alvast wat makkelijker te maken, uw berichten en de mijne in chronologische volgorde hieronder nog eens weergeven opdat de context ook duidelijk worde: Het begon met uw stelling: Citaat:
Citaat:
Waarop ik u om uitleg vroeg: Ik zag dus gaarne een antwoord van u op mijn prangende vraag eens uit te leggen wat er zo laag aan mijn opmerking zou zijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En in tijden van oorlog doen jullie het met mensen. Ook linkjes genoeg zenne. Kijk en huiver, (provided by Gaia) http://www.youtube.com/watch?v=HQOKQ__3vQw
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 augustus 2010 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan u niet heropvoeden he, wat wilt u weten ik heb daar niets aan toe te voegen dus dat ik dat erg laag van u vind dat u zo'n onbeleefde post plaatst..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap dat echt niet. Er staat nochthans hetzelfde als in uw post, waarop dat een antwoord was. Enkel de verwijzingen naar islam/islamitische plaatsen/waarden/gebruiken/etc zijn in mijn post vervangen door equivalenten uit een ander denkbeeldig gedachtengoed. Daarmee kan men dus gevoeglijk concluderen dat uw post laag en onbeleefd was, nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Dit moet werkelijk de domste draad ooit zijn !
Toerisme bestaat niet in Saoedi-Arabië, behalve de Haj (die een verplichting is voor moslims, en dus eerder als 'zaken' wordt beschouwd dan als toerisme.) Zakenreizigers heb je daar, namelijk in Jeddah, waar dit bord in feite staat (Mekka is verboden terrein voor niet-moslims, je kunt er zelfs niet 'toekomen', zoals de idioot die deze draad opstartte beweert) wel veel, het is namelijk de belangrijkste haven voor de niet onbelangrijke saoedische markt. In Jeddah leven er zeer veel niet-moslims, onder andere een pak Vlamingen. Als je daar vertelt over onze inlandse 'problemen' met immigratie en multicul lokt dat gewoon een schaterlach uit. Omdat Saoedi een politiestaat is en er dus altijd al een VlaamsBLangachtig beleid gevoerd is. Dat bord is daar één uiting van.
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 1 augustus 2010 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2010 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() U kunt dus niet uitleggen wat er zo laag en onbeleefd aan mijn opmerking zou zijn.
Ik bevroed echter dat u dat heel goed kunt, maar dat u terdege beseft dat die spiegel die ik u even voorhield een mes is dat aan twee kanten snijdt. U wilt het dus niet uitleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus wel zo, mijn kinderen werden bestolen omdat zij geen moslim zijn,evenals mijn vrienden en ikzelf, dat verband ontkent u, mochten wij "broeders en zusters in geloof" zijn geweest was onze gastvrijheid of vertrouwen niet beloond met diefstal of bedreiging, ontkent u dat ook? Dancing is haram volgens uw opvatting, andere moslims denken daar anders over, en dat weet u ook best! Om enige sociaal economische status te krijgen moet je studeren, thuis meer krijgen dan primaire opvoeding,en snel verdiend geld minder aantrekkelijk vinden dan jezelf inspannen en werken, toevallig dat deze mentaliteit ontbreekt bij zoveel moslimgezinnen? Die mensen kwamen om socio economische redenen, wat niet altijd inhoudt dat er ook inspanning wordt geleverd kansen te grijpen die er hier voor iedereen zijn! Allemaal "toeval"? Denk het niet hoor! Laatst gewijzigd door alice : 1 augustus 2010 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |