![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ten gepaste tijde zal ik je eens het verhaal doen van een kerel die ik aanworf. Marokkaans van oorsprong, woonachtig in Mechelen, één van mijn onze beste consultants ten andere (*). Die verschafte me een heldere blik op hoe het er in de allochtone wijken aan toe gaat, en in die families aan toe gaat (de clash tss niet en wel-gelovigen bvb). Genot?? Goed gek. Ergernis is mss het woord dat je zoekt. Mvg, J. * ondanks het feit dat hij moeilijk(er) te plaatsten is op de markt, omwille van zijn naam (Mohammed). Je zal mij dus nooit horen zeggen dat er maar één zijde is aan het integratie-probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Aan U om dergelijke feiten over autochtonen te vinden, in de dezelfde aantallen, zoals we dat kunnen mbt allochtonen. Zal lastig worden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Tip voor toekomstige inbrekers: als je een huis ziet branden, wees dan eens menselijk en help de inwoners onvoorwaardelijk in plaats van een woningbrand enkel te beschouwen als een makkelijke opportuniteit voor diefstal.
|
![]() |
![]() |