![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=143727 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Jij bent blijkbaar opgezadeld met een zeer kort geheugen vergezeld van selectieve blindheid.
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom zeg. Op Vlaamse nieuwssites wordt er gemodereerd, d.w.z. dat reacties eerst worden nagelezen vooraleer ze verschijnen. Op sites als ladh.be lees je de grofste haat-berichten, oproepen tot geweld en pure oorlogstaal. Ik daag je uit om zoiets te vinden op een Vlaamse site.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Als er op hln.be wordt gemodereerd, dan is het toch maar povertjes... Mijn IQ zakt spontaan naar -20 van de reacties ginder te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "Everything goes well in Belgium" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging overigens om één persoon die iets uitstak. Dat zou wel eens de dorpsidioot van ginder kunnen geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie hebben gehoord dat er gezegd is: U zult uw naaste liefhebben en uw vijand haten. Maar Ik zeg jullie: heb je vijanden lief en bid voor wie je vervolgen, dan zullen jullie kinderen worden van je Vader in de hemel, want die laat zijn zon opgaan over slechten en goeden, en Hij laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen. Want als je liefhebt wie jou liefheeft, welk loon verdien je dan? Doen de tollenaars* dat ook niet? Als je alleen je broeders groet, wat voor bijzonders doe je dan? Doen de heidenen dat ook niet? Jullie zullen dus onverdeeld goed zijn, zoals jullie hemelse Vader onverdeeld goed is.
(Mt 5,43-48)
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() En dit een plebsforum?
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Wie is er nu het meest onverdraagzame van de 2 volkeren? Ik kan me niet herinneren dat er al ooit eens een franstalige politici is aangevallen door een vlaming.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het om threads zoals den deze gaat, zeer zeker.
![]()
![]() |
#74 |
|
![]() Als je de topic waarnaar ik verwees gelezen had wist je dat ik juist probeer kritisch te zijn voor hetgeen beleidsmensen als 'wetenschappelijke bewezen' of anders gezegd 'de waarheid' verkondigen. Daarom stelde ik die vraag: Welke Waarheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Pff z'n verdiende loon, zomaar de waalse economie gaan steunen.. den overloper !
![]() ![]()
![]() |
#77 |
|
![]() Straffen zijn toch strenger als racisme de aanleiding is voor een misdaad?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Het gaat hier zeker maar om één persoon en ik richt mijn kritiek niet tot het gehele Waalse volk, maar er is wel sprake van een haatcampagne door heel wat Franstalige media, waaronder 'le Soir.' Ik kan geen causaal verband aantonen, maar als de indruk wordt gewekt dat N-VA'ers negationisten, fascisten en extremisten zijn, is het niet verwonderlijk dat mensen 'pour défendre la liberté' tot geweld overgaan.
Van zo'n haatcampagne is er helemaal geen sprake in de Vlaamse media, die daarentegen zeer kritisch (té kritisch) zijn tegenover de eigen Vlaamse politici. Laatst gewijzigd door respublica : 16 september 2010 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er niet één iemand hier gedacht aan de mogelijkheid dat Peumans het in dat ijssalon misschien "per ongeluk" een beetje te bont gemaakt zou kunnen hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Kunt ge die reportage eigenlijk nog ergens vinden?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |