![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja gasten, de mayhem is begonnen. Cantona haalt 1500 euro van zijn rekening. Het is slechts een kwestie van uren vooraleer de eerste bank over de kop gaat.
http://www.lepoint.fr/societe/canton...1272010_23.php
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Tzal ook binnen de 3 uur moeten vallen of de banken zijn toe. Vrij frappant trouwens dat de 'leider' die hier al zolang over jankt, pas nú zijn afspraak maakt.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 7 december 2010 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die positie in zilver is volgens de huidige spot prijs goed voor 100,485 miljard usd. Dat is meer dan de omzet van JPM in 2009 en staat gelijk aan ongeveer 4,7% van de total assets van JPM Als de zilverprijs ineenstuikt is alles oke voor JPM, maar zolang de zilverprijs blijft stijgen, stijgen de problemen qua zilver voor JPM ook natuurlijk... Ik ga trouwens ook niet akkoord met Pelgrim wanneer ie stelt dat dit het einde van JPM is. Die mogelijkheid bestaat, maar ik zou mij daarover toch niet heel sterk durven uitdrukken.
Laatst gewijzigd door netslet : 7 december 2010 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anders heeft hij niet veel overgehouden aan zijn succesjaren...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2010 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me uitgesloten dat ze zo een grote positie shorten zonder daarvoor relatief goed gedekt te zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() mijn plicht heb ik ook gedaan. Had speciaal 2 weken geleden een groot deel van mijn zilver omgezet naar geld en deze gedeponeert op een fortis rekening met de melding dat ik het de 7de december terug kom afhalen. Toch goed voor een zeer mooi bedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat denk je dat dat uithaalt ?
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() De jeste van solidair te zijn. Ik heb geen geld op het eender welke bank. Maar het geeft wel een teken aan de werknemers van die bank. Heb ook uitgelegd waar die bankrun van vandaag goed voor is. En weet je dat de meeste waar ik ermee over sprak heel goed begrijpen waarom de mensen tot zulke middelen grijpen? Beter iets doen dan als een idioot blijven meetrappelen he patrick
![]() En trouwens, de reden waarom ik deze moeite heb gedaan was om te bewijzen aan mensen dat ook mensen die geld hebben verandering willen. Dus dan geef ik graag een paar weken zilvergroei op zenne en het heeft me tamelijk wat aan euro waarde gekost zenne ![]() ![]() Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Thomas- : 7 december 2010 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Bank run, vreemd initiatief? Heb me afgevraagd wat de werkelijke reden zou kunnen zijn. Banken overkop laten gaan zoals beweerd? Ik denk het niet, kapitalisten zie ik nog zo snel niet meedoen. Het percentage van het klein grut dat op de hoogte is en dat dan nog besluit om mee te doen is te klein om betekenisvol te zijn vermoed ik. De periode waarin de actie plaatsvind doet me vermoeden dat men een bepaald aantal mensen wil aanzetten tot leegmaken van rekeningen om ze uit te geven aan eindejaarskoopjes (ze in je sok stoppen heeft ook niet echt veel zin?) Op die manier zou de economie mss een extra boost kunnen krijgen. Het is het meest logische dat ik kan bedenken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Anons hebben geen algemeen standpunt, je ziet enkel een momentaire impressie op dat moment. En Anons als groep hebben niet noodzakelijk altijd gelijk, het enige in wat ze eigenlijk overeenkomen is pro-piracy en rule 34.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn langs de twee kanten voordelen: hoe meer mensen in armoede leven, hoe rijker ik mij voel en hoe "gelukkiger ik mijzelf kan prijzen". Da's goed voor de moraal. Maar mocht blijken dat er minder en minder armen zijn, dan is dat ook goed voor de (dubbel) moraal: "kijk eens hoe de wereld verbetert!". Mijn definitie van wat goed is: goed is wat er gebeurt. Zo ben ik altijd tevreden, en is alles altijd goed. Goed, he ![]()
![]() |