![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je door Milquet een feeks te noemen zeggen dat de Vlaams Nationalisten niet meer met haar onderhandelen ? |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Franstalig en weet dus zeer goed wie François Pirette is. Weet u trouwens waar Pirette woont? In Frankrijk. Ver weg van onze Belgische problemen dus.........
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie helemaal niet waarom de Vlaamse media over de dood van Pirette zouden spreken net als ik helemaal niet begrijp waarom de Franstalige media over de dood van Morel hebben gesproken.
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja iemand die vind dat het niet erg is dat hardwerkende mensen hun spaarcenten verliezen omdat ze tot een andere bevolkingsgroep behoren is een feeks, alhoewel ik beter voor de woorden 'haatdragende raciste' gekozen had.
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Akkoord. Die FRs denken helemaal niet dat er in Vlaanderen Nederlands gesproken moet worden.
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sturen ze nog een franse journalist.... Bij gebrek aan beter in la wallon zeker.... Die héle reportage was "c'est du caca".... ![]() ![]() Van écht francofoon niveau dus... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Bank of America (US) 3. Santander (Spain) 4. Wells Fargo (US) 5. Citi 6. BNP paribas - nog van die leugens? Trouwens hun hulpjes hier hebben Fortis voor een appel en een ei verkocht aan hen - dus ja, als gij fier zijt op diefstal, ja das typisch voor FRs zeker? Gaan we over Universal/Vivendi spreken dan? wat een ramp was dat nu!!! En dat Interbrew aan acquisities gedaan heeft, des te beter, hun hoofdkwartier is nog altijd in Vlaanderen hoor... en als we de FRs konden ruilen tegen Brazilianen of zelfs Amerikanen waren die FRs al lang op een boot gezet (een idee dat ik van hun gekregen heb trouwens, maar ik ben mens genoeg om het niet te laten zinken). Trouwens noem eens een serieus Waals bedrijf dat niet serieus aan 't aftakelen is? Ah ja, dat gaat niet ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 februari 2011 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat voor de rexistische pers dit een prima gelegenheid was om weer maar eens haat en anti-vlaams racisme te zaaien. Leterme noemde de RTBF ooit Radio Mille Collines, maar het is duidelijk dat dat een eufemisme was. RTBF = Radio-Télé Belgo-Fasciste komt dichter in te buurt.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 februari 2011 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk ontken ik dit. Ik hou me inderdaad beter bij France 2 maar RTBF "Radio Mille Collines" of "Radio-Télé Belgo Fasciste" noemen is gewoon degoutant.
Laatst gewijzigd door Everytime : 16 februari 2011 om 23:33. |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge moet begrijpen dat in Walenland de Vlaming zwart maken, vernederen, beledigen gewoon de normaalste zaak van de wereld is - net zoals vele Afrikaners apartheid de normaalste zaak van de wereld vonden. Dat was normaal, geen racisme, gewoon een objectieve feit dat zwarten inferieur waren ...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 februari 2011 om 23:33. |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een lichte hyperbool, dat is al; de haat druipt van die zender als bloed uit een pas geslachte varken.
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat le soir en de RTBF degoutant zijn is nog een grove onderschatting. Walgelijke media zijn het waar geen enkel zichzelf respecterend mens nog naar zou mogen kijken/luisteren. Laatst gewijzigd door poekieJ : 16 februari 2011 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |