![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij het verlaten van downing street 10 was het eerste wat de wever deed surfen naar politics.be om de raad te lezen van homo 'filosophicus' (ik blijf het een belediging vinden voor filosofen, waar ik wel respect voor heb) Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2011 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() op visite gaan in het arendsnest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige noodrem die FdW heeft opgetrokken is voor degenen die: - wilden verhinderen dat de partij ondergeschikt werd aan zijn persoonlijke ambities (in het bijzonder om burgemeester van Antwerpen te worden) - het beu waren dat zijn drammerige propaganda alleen nog de Seefhoekkiezer aansprak, maar de rest van Vlaanderen vervreemdde - die beseften dat het electorale gevaar niet van het onsamenhangende populisme van Dedecker kwam maar van een intelligente invulling van het nationalisme door De Wever Morel, Van Overmeire, Vanhecke enz hadden het Vlaams Belang relevant kunnen houden. Dewinter niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin die soap rond Van Hecke kotsbeu te worden.
Stop nu in godsnaam met kanker en een liefdesleven dat in de privé-sfeer thuishoort te vermengen met partijpolitiek en politieke strategieën. Het is zo dat ik over de doden geen slecht spreek, want anders had ik hier wel even een uiteenzetting gedaan over heel die situatie met Van Hecke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Tsja, politici drijven nu eenmaal op hun persoonlijkheidscultus. Hoewel ik niet snap waarop de kiezer dat nodig heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke situaties zou men moeten kunnen analyseren zonder emoties en gevoeligheden. In dit geval ga ik dit echter niet doen omdat het voorval te schrijnend is en het te gevoelig ligt bij veel mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hij gebruikte nogal grove taal om zijn goede vriendin te begeleiden naar haar nieuwe partij. (maar allee, onder goede vrienden moet dat kunnen he!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan te zeggen dat FDW hen koesterde en daarmee het Vlaams Belang de grootste partij van Vlaanderen heeft gemaakt. Maar nu hervalt hij in zijn puberjaren met veel geschreeuw en nodeloze provocaties. FDW zal de doodgraver van het VB worden... zoveel is duidelijk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 maart 2011 om 09:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet alles is zwart-wit. Tenzij je Verstrepen heet....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 maart 2011 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daerden wordt in Wallonie steeds populairder als hij zat als een kanon staat te spreken. In zijn eigen gemeente (Ans) hebben de gemeenteraadsleden er wel genoeg van. 20 op 29 raadsleden hebben een motie van wantrouwen ingediend tegen hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Een niets ontziende strijd tussen vroegere bloedvrienden, de partij die hem gans zijn leven rijkelijk gevoederd heeft kan de pot op !
Met de streken van Vanhecke werd afgerekend nadat hij, om allerlei redenen (en Morel was het slagzwaard waarmee hij zijn hoofd kwijt raakte) als voorzitter zijn meerderheid kwijt raakte. In zijn almacht overschatte hij zijn macht en invloed en vergat op hoeveel tenen hij onderweg gestampt had. Ooit deed Vanhecke krek hetzelfde in verschillende arrondissementen, waaronder Oostende en Brugge. Hij manipuleerde tot er een voldoende meerderheid was om zijn poulains aan de bak te laten komen. Van die onbenullen zal ik maar geen namen noemen. Hij kreeg nu op veel hoger vlak van hetzelfde laken een broek. t' Kan verkeren zei Bredero. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 19 maart 2011 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN