![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() De topicstarter heeft gelijk. De postbode moet ten eerste aanbellen, het doet zoals deurwaarders
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen kunnen immers soms hun ongenoegen uiten over de één of andere dienstverlening, maar als je dan het volledige verhaalt hoort schiet er niet zelden weinig van over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt wel willekeur. Als ik een pakje voor mijn vrouw ga ophalen, of andersom is dat geen enkel probleem geweest tot nu toe.
Aangetekend schrijven aanpakken aan de deur, even kriebelen, geen probleem, is dat nu voor mezelf, voor mijn vrouw of voor onze huisgenoot. Maar om pakjes met potentieel bruikbare inhoud, of inhoud met duidelijke waarde, daar kies ik toch eerder voor een koerierdienst. 'k ben al te veel pakjes kwijtgeraakt ( stuk of 8, met een gezamelijke werktijd van over de 100 werkuren). Nu ben ik al 2 maand aan't wachten op 2 speciale fietswielen, 2 uit een bestelling van 4. Tof, een project dat 2 maand en uitstel vraagt. En 't zal waarschijnlijk 6 maand worden, de verkoper moet die ook laten maken, en voor 2 wielen gaan ze geen container uit Taiwan laten overkomen. Trouwens, briefgeheim geld voor alle brieven, niet alleen aangetekende brieven. Dus ook voor de brieven die gewoon in de brievenbus vallen. Wie gaat Uw partner stoppen die brieven te controleren/lezen/bekijken? Dus dat argument is maar halfbakken. Als U kan aantonen dat Uw partner het briefgeheim schend hebt U een paar opties. Het onderling bespreken en tot een akkoord komen. Ruzie erover maken tot er andere gevolgen aan verbonden zijn. Zoals: Gebrek aan partner Rechtzaak, want voor schending van briefgeheim kan je gerust een klacht gaan indienen.
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je vrouw dit invult en ondertekent kan jij er om gaan. Waar maak jij een probleem van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om het punt dat de zender betaald om een aangetekende zending af te leveren aan de bestemmeling.
Postbodes gaan in de fout door niet aan te bellen, het is veel gemakkelijker om een briefje in de bus te steken bij de bestemmeling. Ik heb dit zelf reeds meegemaakt, ik kom toevallig buiten terwijl de postbode wegrijdt, ik ga mijn bus in en loop de facteur achterna, de uitleg was: - De meeste mensen zijn toch niet thuis - Je moest eens weten hoeveel tijd ik verlies als ik overal voor zoiets moet aanbellen. - Voor die keer dat gij eens een aangetekende zending krijgt - blablabla. Ik heb natuurlijk klacht neergelegd bij de postmeester (niet aangetekend want ...).
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wellicht omdat ze onder te veel tijdsdruk staan, maar dat is weer een heel andere discussie.
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blablablablablablablablabla...Oh ja, je hebt volgens de letter gelijk. So what? Het blijft lachwekkend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hoegenaamd niets lachwekkends aan het indienen van onnozele klachten tegen mensen die hun werk doen zoals het hoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Maar het is niet alleen dat wat lachwekkend is. Ook de regelneverij van ons ambtenarenkorps is lachwekkend en het is 1 van de voornaamste redenen waarom ze de concurrentie nooit van zijn leven aankunnen met de privésector. En weet je wat nog het lachwekkendste van allemaal is? Gasten die regelneverij toejuichen om weer eens dwars te kunnen liggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ad hominem. Irrelevant.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 maart 2011 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan voorbeelden geven, maar dat zou Off Topic zijn. Citaat:
Ik geloof nooit dat ambtenaren het anders zullen doen, en ze hebben het gemakkelijker, want "winst" is toch niet belangrijk.
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het wordt dringend tijd dat je de definitie van ad hominem eens opzoekt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 maart 2011 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je bovenstaande uitlating geen ad hominem was, mag je me eens uitleggen waar ze dan wel op sloeg.
|||
![]() |
![]() |