![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vandaar dat mijn reactie de titel 'Berichten van de antivaccinatielobby?' draagt. ![]() Je kunt het zo gek niet bedenken of die mensen verzinnen het. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de feiten zijn er, de ziekte houdt risico's in. Dat bewijzen alle studies. Het is niet normaal dat kinderen worden blootgesteld aan een risico waarbij het een kans heeft van 1 op 5 om in het ziekenhuis terecht te komen. Het is niet normaal dat we dat doen voor een ziekteverwekker die we gemakkelijk kunnen elimineren ben je zo consequent en pleit je voor het algemeen afschaffen van de huidige gezondheidszorg?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af op basis van wat hij tot die conclusie komt. Hem kennende zal daar wel een keihard gefundeerde puur theoretische perfect geformuleerde textboek achter zitten *proest* Zou em eigenlijk al eens van dichtbij ne kleine gezien hebben? Ah ja, tis den adrian, keihard gefundeerde puur theoretisch gewauwel primeert
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ik echter schrijf is dat hoe meer we er tegen strijden (met vaccinaties) hoe sterker de bacterie of het virus wordt en hoe zwakker het menselijk lichaam (want dat is op den duur niet meer gewend om te "strijden"). Ik meen me zelfs te herinneren ergens gelezen te hebben dat het menselijk lichaam nu al een pak zwakker is dan vijftig jaar geleden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even serieus: als er iemand ingeënt is, loopt die dan nog een risico?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 april 2011 om 12:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nuja als ge ni wilt da uwe kleine de mazelen krijgt kunt ge daar voor zorgen. Ge vaccineert hem, ge stuurt hem naar een crèche waar enkel gevaccineerde kindjes in mogen, ge laat hem enkel spelen op plaatsen waar ge weet dat iedereen gevaccineerd is. En bij twijfel zet ge hem een mondmaskertje op of houdt ge hem thuis. Tis perfect mogelijk om infectievrij te leven zonder daarvoor anderen te dwingen zich te laten inenten. Tis natuurlijk heel wat meer moeite dan anderen te dwingen. Maar dwang gebruiken om u zin te gebruiken is meestal de makkelijkste manier om u zin te krijgen en is dus niet verbazend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Door een beetje te zoeken naar wat de antivaccinatielobby zoal aanhaalt om mensen af te raden om kinderen te laten vaccineren vond ik nog iets interessant.
Uit een interview met de arts Marco Ephraïm van antroposofisch consultatiebureau (ACB)Therapeuticum Aurum in Zoetermeer: Citaat:
Dat een aantal kinderziekten nauwelijks voorkomt is een probleem? Ik heb altijd de indruk gehad dat ziek worden voor problemen zorgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
citaat "Wat ik echter schrijf is dat hoe meer we er tegen strijden (met vaccinaties) hoe sterker de bacterie of het virus wordt en hoe zwakker het menselijk lichaam (want dat is op den duur niet meer gewend om te "strijden"). Ik meen me zelfs te herinneren ergens gelezen te hebben dat het menselijk lichaam nu al een pak zwakker is dan vijftig jaar geleden." Laatst gewijzigd door Karma : 17 april 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik weet niet of er een verband is tussen het krijgen van kinderziekten en de afweer van het lichaam.
Prof. Wim Betz, emeritus diensthoofd van het centrum voor huisartsopleiding aan de Vrije Universiteit Brussel en dr. Luc Bonneux, epidemioloog zeggen het volgende: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
voor autorijden heb je: de keuze tussen de auto wel of niet te nemen. Eens je beslist om hem te nemen, heb je opnieuw meerdere keuzes: hou je je aan de snelheid, rij je defensief of offensief, doe je je gordel aan, neem je de telefoon op, etc etc etc. Elke keuze heeft een invloed op het risico dat je zelf loopt, en het risico dat derden lopen. Jouw vergelijking is dus kort door de bocht, en niet op zijn plaats. natuurlijk niet. Die luxe heb je te danken aan een verplichte vaccinatiecampagne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() we hebben in onze geschiedenis een hèèèèèèèèl kleine periode gekend waar de maatschappij rond de mensen in de maatschappij draaide. Dit is momenteel zeker niet het geval en de herintrede van "uitgeroeide" ziektes is gewoon het zoveelste teken dat onze maatschappij in verval is. Maar ja, zolang de financiële winst maar stijgt is alles in orde en horen wij ons geen zorgen te maken.