![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dat zal niet gemakkelijk geweest zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Wie van de deelnemers heeft al eens iemand serieel gebullied, hier of elders op internet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens geschreven dat men hier de holocaust gaat ontkennen?? Dat maak jij er weer van, als je de moeite had gedaan mijn post deftig te lezen, ipv enkel domweg te reageren dan had je uw vorige post niet opnieuw moeten schrijven. Idd deze post is inhoudelijk dezelfde onzin als de vorige. Voor u is de holocaust blijkbaar een grap? Buiten dat begin je weer uw haat tegenover bepaalde medemensen te uiten en de boel te dramatiseren. Ik lees dus geen inhoud en bovendien weer off topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Uit het betoog van Groentje onthou ik dat K&K een vrijplaats geworden is voor de grootste smeerlapperijen.
Ik volg dat niet, maar het verbaast me niet. Sus iRatus is dan wel buitengesmeten, maar ik weet niet daarvoor of voor iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Is het zo belangrijk?
Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 mei 2011 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Pestgedrag onder kinderen en jongeren is van alle tijden en alle culturen. Vroeger gebeurde dat pesten op het schoolplein en op straat, en ging het net zo goed als nu over uiterlijke kenmerken, religie, sexuele geaardheid enz, en tegenwoordig gebeurt dat meer in cyberspace, maar daarmee is helemaal niet gezegd dat het pestgedrag op zich zou zijn toegenomen. Daarvoor is eerst een gedegen onafhankelijk onderzoek nodig waarbij vroeger en nu naast elkaar gelegd worden.
Pakweg 10-15 jaar geleden hadden veel minder huishoudens toegang tot het internet en de nieuwe media dan nu, en dan is het natuurlijk wel heel erg gemakkelijk, te gemakkelijk, om te zeggen dat "cyberhaat" en van die dingen toegenomen zijn, omdat "cyberhaat" vroeger fysiek onmogelijk was aangezien nauwelijks iemand toegang tot cyberspace had. Dit bericht, van oktober 2009 nota bene, lijkt mij nog het meest bedoeld om met een rammelend verhaal overheidssubsidies proberen binnen te rijven.
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt hoogtijd dat die linkse bende autochtonenracisten ontmanteld wordt.. En hun symphatisanten die van een universeel maatschappelijk probleem een extreemrechtse bashdraad maken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vraag 2: Waarom is discriminatie verboden (in het algemeen)? Vraag 3: Wie zijn de slachtoffers van haat en door discriminatie? Vraag 4: Wordt het aantal slachtoffers omhoog gegaan door meer haat en discriminatie (in het algemeen)? Vraag 5: Is het "behandelen" (opvoeden, uitleggen, organizeren, bestraffen, vermijden enz.) van. een pestgedrag onder kinderen en jongeren ook niet van alle tijden en alle culturen? Vraag 6: Wat betekent toenemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft cybermania met vreemdelingen te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Velen; wellicht de meesten; beantwoorden aan wat je hier beschrijft. Maar ik denk dat er nog altijd mensen zijn die wel beter weten; maar dit aanwakkeren; omdat ze daar profijt uit (denken te) halen. De zo-haal-ik-stemmen-tactiek, of de verdeel-en-heers-tactiek. |
|
![]() |
![]() |