![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
| Bekijk resultaten enquête: Dubbelnicks verbieden | |||
| ja |
|
38 | 52,78% |
| nee |
|
30 | 41,67% |
| andere oplossing |
|
4 | 5,56% |
| Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hangmatters dubbelnicks en dat dat allemaal niet verboden is... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juni 2011 om 17:31. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het begint wel de spuigaten uit te lopen daar in het Verkiezingsforum. Er zit iemand daar doorzichtige dubbelnicks aan te maken (michael26 en steven44) die hij dan de meest debiele dingen laat zeggen om een politieke overtuiging naar keuze belachelijk te maken. Nu snap ik wel dat dubbelaccounts op zich niet verboden zijn, maar dat beschouw ik als getroll.
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Steven 44 vermoedde ik al, maar die leek nog een pak beschaafder (hoewel evenveel gespam) dus zeker was ik niet. edit: een andere mogelijkheid leek mij dan ook dat er ergens een groepke verveelde middelbarescholieren/15-jarigen tijdens de les heel den tijd hier op het forum wat komen interessant doen; dat zou verklaren dat het evt. andere personen kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 12 juli 2011 om 16:47. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is volgens mij beter dat hij definitief afgeschaft wordt.. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 22:04. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Eindeloze seriële bully die mij dagelijks beledigt en belastert
Bij moderatie liggen tientallen rode driehoekjes voor dit jaar alleen al en er lopen er wekelijks nog binnen. Is al gebannen en gaf de forumnick van een mod vrij. Let wel, dat hij de geloofwaardigheid van het forum ondermijnt ligt niet aan hem, dat is dus al geen laster Zijn routinematige repetitieve laster naar mij toe wordt gewoon niet afgestraft, dat maakt het forumreglement ongeloofwaardig. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 22:15. |
|
|
|
|
#67 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het begint toch echt belachelijk te worden. Nu weer met 'de Brabander', waarschijnlijk een dubbelnick van Bruno en in ieder geval een construct.
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sommige mensen verdienen het geband te worden met hun enkelnick.
|
|
#70 |
|
Banneling
|
Superstaaf schreef mij het aanpakken van HarrieChristus toe
sugar verweet mij het aanpakken van Corse Het verwijderen van Alienation wordt door enkelen ook op mijn palmares geplaatst etc etc Volgens sommige eigenzinnige scheldorgeltjes die mij constant voor hangmatter mogen uitschelden, zit ik er voor niks tussen... Wat zou het zijn?? |
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er lopen hier een aantal véél te leuke dubbelnicks rond.
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer komt er zulk verbod?
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Opne & bloot (gezellig indein iemand je ietswil aaandoenn) !!!!!!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heeeej , wie's eno2 , en dubelnick ofiemand andrs ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Men zou wereld moeten verbieden ...
Men zou mensne moeten verbieden ...
|
|
|
|
#77 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ga altijd in op domme uitspraken, dat is bijvoorbeeld mijn downfall, want eigenlijk heeft het helemaal geen zin om daarop in te gaan (en zo vervalt de discussie verder in een vuile discussie). Ik kan het gewoon niet laten.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 25 augustus 2011 om 01:07. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sluit deze draad toch aub, mods. Het is een zoveelste dubbeldraad over dubbelnicks. Het is voor iedereen duidelijk dat dubbelnicks getolereerd worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 11:20. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Voor zover het niet gebeurd om een ban te omzeilen. Dat heeft de moderatie trouwens al meermaals duidelijk gemaakt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|