![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn we weer in paniek? Wat is er precies 'onhoudbaar'? Degenen die schrik hebben voor teveel mensen kunnen er zelf natuurlijk ook 'uitstappen'. Dát voorrecht staat wat mij betreft niet ter discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is niet prettig dat zoveel mensen niet uit zichzelf wat meer vooruit denken en tijdig maatregelen nemen om niet teveel kinderen meer te krijgen. Dus moet de overheid (in alle landen alstublieft!) ingrijpen. Zoals Vermeersch zegt : natuurlijk is er plaats voor 75.000.000.000 mensen als we bereid zijn allemaal op 75 cm2 te leven zoals batterijkippen. Ik zie het niet zitten dat mijn kinderen gedegradeerd worden tot batterijkip. Wanneer gaan de mensen hun ogen open?
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=163392 Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 februari 2012 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar de holocaust verwijzen is een goedkope taktiek om een soort pseudo-gelijk te halen. Het is wettelijk niet toegestaan om het belang, de omvang, etc. te minimaliseren, en daardoor wordt het een dooddoener. Maar wees toch voorzichtig: een holocaust-etiketje plakken op omstandigheden die minder zwaarwichtig wegen in de ogen van de Joden, kan ook aanleiding geven tot vervolging wegens minimalisatie. De holocaust moet en zal blijven voorbeeld staan voor het ergste wat ooit gebeurde en nog zal gebeuren. Je kan de holocaust voor je karretje spannen, maar verbrand je niet....
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een gezin met 7 kinderen betaalt 0€ belastingen. Daarbij het kindergeld nog, en je snapt wel waar al dat allochtoons gekweek vandaan komt. Dit ligt misschien meer binnen handbereik dan een sterilisatie, en is misschien minder taboe. Genoeg gedagsgestoord geneuk. Heel jammer voor de autochtonen die nu eenmaal graag veel kinderen willen, maar stenge maatregelen dringen zich op. Laatst gewijzigd door F.B. : 17 februari 2012 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]()
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Vanaf het derde kind geen kindergeld meer. - Vanaf het derde kind geen geboortepremie meer. - Vanaf het derde kind geen ouderschapsverlof meer. - Ieder kind heeft verplicht recht op zijn eigen slaapkamer (controle door kinderheil). - Een gezin dat drie kinderen of meer heeft, heeft maar recht op een studiebeurs voor twee kinderen (als ze in aanmerking komen). Op deze manier heeft iedereen het recht zoveel kinderen te kopen als ie wil.
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ja, dat is iets raars, Alboreto. Toen ik voorstelde om de bevolkingspiramide wat in evenwicht te brengen door te schaven aan de top ervan, dan was ik de grote nazi. Maar mensen verplicht steriliseren, dat moet allemaal zomaar kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Ik pik er iets uit:
Als ik opkom voor moslims vraagt men mij of ik moslim ben, alsof dat de enige reden kan zijn om voor moslims op te komen."" Dat is best wel welwillend van die mensen om dat zo te stellen. Per slot van rekening: tegenover ongelovigen komen Moslims altijd voor Moslims op. Dat is ergens wel invoelbaar. Maar als niet-Moslim voor ze op komen: dan ben je wel goed gek. Waarom wordt jij geen Moslim? Dat is het allerbeste wat je in dit leven kan overkomen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Minder geneuk, en dan het liefst minder kans-arm geneuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() ... men moet over alles kunnen discusiëren, free speech enz, maar dit is me toch wel iets té drastisch ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je trapt bij sommigen op zere tenen, om diverse redenen.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is onbeperkte voortplanting een basisrecht?
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niks verkeerd met kamers delen.
![]() |