![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ten eerste was 't geen moord -in 't slechtste geval doodslag- maar eerder wettige verdediging. ten tweede, naar wie refereer je nu als je schrijft " triestig dat men naar geweld moet grijpen"? Triestig dat een oude man in zijn oude dagen een jong iemand moet neersteken om zelf nog effe te blijven leven? Triestig, in de zin van, dat dit in ons land anno 2011 nog steeds plaats heeft? Of hoe bedoel je dat nu juist.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is gemakkelijk praten als het je niet overkomt. In je huis overvallen worden is een stressvolle situatie en dan doe je soms rare dingen. De man was achteraf trouwens in shock, het is nu niet alsof hij zich geamuseerd met de hele situatie.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moet die oude man ook verder in het leven met het besef dat hij iemand heeft vermoord voor wat geld. Dat kan toch ook psychologisch niet zo makkelijk zijn .. Laatst gewijzigd door Mam : 24 oktober 2011 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verzamelde bloeddorstige lynch mob is weer prominent aanwezig in dit topic...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet iedereen steekt zijn kont naar achter om gepakt te worden. Sommige verdedigen hun have en goed.
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar HOUZEE! U bent humaan en braaf gebleven en hebt niemand gestoken! U verdient hiermee een speekmedaille en de hoofdprijs voor meest slappe kost, ttz een menselijk dier dat nog niet eens meer de moed of het lef of het inzicht heeft om voor het vege lijf op te komen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man van 86 werd inderdaad bijna gelynchd door verenigd Borgerokko.
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Die van U houden buiten de wacht op straat, tot ze hun kans schoon zien om je tussen twee palen te hangen en dan via je schaamhaar levend te verbranden.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult niet stelen staat ook in de Koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van zelf de sharia toe te passen op die andere dader gingen ze de oude man opzoeken.
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Krapuul bedoel je.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik bedoel wat ik zeg: een kind.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Een 16-jarige dat een oude man van 86 bedreigd en overvalt met een wapen is geen kind maar uitschot.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 24 oktober 2011 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het een sluit het ander toch niet uit?
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon,op het gevaar af te herhalen:
"Het slachtoffer (sic) stond ONDER TOEZICHT VAN DE JEUGDRECHTER" |
![]() |
![]() |