![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het is toch duidelijk : al di pipo's daar in de regeringen en aan de onderhandelingstafel zijn alleen maar bezig met hun eigen postjes... :roflol:
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen tel ik al 54 berichten! Maar van die 54 zijn er 9 "anonymous". Bovendien "tekende" ene Wim De Wit 3 keer en ik durf te veronderstellen dat "A. Hitler" niet echt mag meegeteld worden...
Niet meteen wat je een overdonderend succes noemt, nietwaar? ![]() Ondertussen, in de echte wereld, verzamelde de petitie van Be for Democracy al 12.506 handtekeningen! ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het stukje dat je citeerde van Luc Huyse was trouwens ronduit pijnlijk om te lezen. "Aangezien de Vlamingen altijd in de meerderheid gaan zijn is het ondemocratisch om een meerderheid te laten beslissen." Hoeveel foltering kan de logica verdragen? |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit initiatief gaat niet uit van de vakbonden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alleszins geen oproep ontvangen.
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() |