![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet senator Fatiha Saïdi aftreden? | |||
Ja, aftreden |
![]() ![]() ![]() |
60 | 95,24% |
Nee, aanblijven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,76% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en al zeker niet als achteraf bleek dat de repatriëring tòch niet zou doorgaan, was 'n maat voor niets. Wel vraag ik me af op welke manier er dan 'n eind gemaakt zou worden aan die repatriëring, nadat 't vliegtuig opgestegen was?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 maart 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je reactie bewjst dat Mevrouw SDX duidelijk ook geen kaas gegeten heeft van wat 'n democratie eigenlijk inhoudt, maar dat verbaast me niet in 't minst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het potje xenofoob schelden hier heeft waarde voor jou? D�*t weten we dan ook weeral.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is dat nog steeds niet in vliegtuigen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Jij bent van de weinigen hier, en als ik me niet vergis ben jij dat ook, rechts denkende mensen die ik zeer goed kan verdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouw de senatrice overtrad zelfs de regels van de privacy: heeft zij het recht om inzage te eisen in die man zijn dossier ?
Waar haalt ze het vandaan om die flikken aan te zetten tot het schenden van hun broeksgeheim ? Maar Di Rupo vindt dat allemaal niet zo erg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eisen om een complete aftreding vanwege één of ander banaal voorval is totaal iets anders. Jij weet dat, en ik weet dat. Sommigen trappen er misschien in dat je door dramatische terminologie te gebruiken van een mug een olifant hebt gemaakt, maar anderen kunnen het voorval iets objectiever plaatsen. "Losgeslagen senator", oh please, ze heeft als bemiddelaar willen optreden en heeft wellicht nog het meeste haar kalmte bewaard in de situatie. Voor de rest ben jij weldegelijk een racist, Mitgard. Iedereen heeft je al tekeer zien gaan over bokito's in die r&b draden. Vreemd genoeg heb ik jou nooit horen lachen met het albino-uiterlijk van een blonde persoon ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel mensen op dit forum denken nu eenmaal in een "wij en zij"-terminologie. Jouw posts lopen er zelf gewoon van over. En ik heb dat hier ook al aan den lijve mogen ondervinden (bij het oordeel van bepaalde mensen) Laatst gewijzigd door Mam : 27 maart 2012 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ze is geboren in Oran, Algerije, uit een Marokkaanse familie die ze regelmatig gaat bezoeken ... in Marokko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeetje, hoe gaan we ons dierbaar Europa verdedigen met zo'n pro-vreemdelingen spinning...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw overknuffelende houding om de senator in kwestie te verdedigen en beschermen is er aan de andere kant over... Ik had alleszins precies hetzelfde geschreven mocht het gaan om een autochtone senator die zich onnozel gedraagt en misbruik maakt van zijn/haar positie. Want hier gaat het eigenlijk over. Ik denk bovendien dat er genoeg berichten staan waarbij autochtone politici hard worden aangepakt voor allerhande zaken die niet deugen. Het is niet perse alleen tegenover allochtone politici en/of bij verhalen van misbruik waarbij een illegale vreemdeling wordt geholpen om toch maar hier te blijven luilekkeren. Mevrouw Fatiha Saïdi, PS senator, heeft misbruik gemaakt van haar positie als senator. Ze had gewoon op haar plaats moeten blijven zitten en de agenten hun job laten doen. Daarom is ze niet geschikt om senator te blijven, maar moet ze eerder aftreden of geschorst worden. Klaar. Laatst gewijzigd door Antoon : 27 maart 2012 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Als dat werkelijk zo was dan had ze die agenten in het frans te woord gestaan. Wat U als bemiddelen noemt wordt door een normaal mens geinterpreteerd als de boel opjutten en wat dan ook gebeurt is. Bravo
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mevrouw enkel maar haar functie als (deel van de) wetgevende macht uitvoerde, had ze er op moeten toezien, dat de uitzettingsprocedure vlekkeloos verliep, daar op dat moment de repatriëring gaande was, er geen stopzetting van die repatriëring hangende was, achteraf is dat gemakshalve aangepast
Toezicht houden op de uitvoerende macht in haar functie als wetgevende macht is toezien dat de uitvoerende macht wel degelijk uitvoert wat de wetgevende macht bekrachtigd heeft...en niet andersom, 't werk van die agenten obstrueren, daar er op d�*t moment géén stopzetting voorzien was, nogmaals; dat is �*chteraf pas verklaard nadat ze 't werk van de agenten obstrueerde!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U gaat me nu niet wijsmaken dat u hier een objectief oordeel probeert te vellen. Misschien ben ik niet helemaal objectief, maar u ook al zeer zeker niet. In mijn ogen is mevr Saidi oprecht verschoten van het tumult op het vliegtuig ('t is niet alsof ze elke dag repatriëringen ziet) en heeft daarom besloten om tot actie over te gaan. Het was helemaal niet haar bedoeling om met haar actie de illegaal toch te laten blijven in België; ze is niet eens bevoegd om daarover te oordelen. Laatst gewijzigd door Mam : 27 maart 2012 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat mens dient niet enkel af te treden, en mag ook strafrechterlijk vervolgd worden. Zo van die cowboys die denken dat ze boven de wet staan omdat ze senator zijn hebben we al meer dan genoeg, elke kans wij krijgen om hun wetteloosheid af te straffen dienen we te gebruiken!