![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is hun drijfveer? | |||
Spirituele zoektocht |
![]() ![]() ![]() |
14 | 73,68% |
Protest tegen Kerkelijke hiërarchie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Feministisch protest |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Protest tegen commodificatie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beledig jezelf! Sterke argumentatie trouwens!
![]()
![]() |
#62 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij incluis? Goed gezien. Nagenoeg de enige keer in deze draad.
![]() |
#64 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Ik vind het tegenwoordig moeilijk om dat te ontwaren bij jou. Er is te veel mythologische ruis en te weinig onzekerheid. Het is alsof je constant zoekt naar bevestiging en stabiliteit in plaats van naar vernieuwing. Je gaat licht over moeilijke vragen heen.
Wat zegt islam over spotten met verstandelijk gehandicapten? ![]() Laatst gewijzigd door Lunokhod : 6 juni 2012 om 04:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge geeft gewoon openlijk toe dat ge het getrol van de bashclan gewoon verderzet... En denk maar niet dat ge daarmee indruk maakt...daarvoor weeg je veel te licht jongen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 6 juni 2012 om 05:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ter toelichting , een nichtje van mijn vrouw heeft een relatie met die kerel, en mijn schoonmoeder is al 2 keer naar ginder geweest- voor de Arabische lente, en ze kon, uitgezonderd het gebrek aan alcoholische dranken, de Toearegs niks slechts verwijten. Eenmaal je aanvaard bent binnen die groep, moet het al gortig gaan willen ze niet klaarstaan om te helpen. BTW, de Toearegs moeten niet hebben van fanatieke "Arabistische moslims". Dat gaat nog gensters geven in Lybië. Het is daar nog niet gedaan vrees ik.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke soerah geeft je daartoe gelijk?
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De voornaamste drijfveer (maar ik neem aan dat ge ondertussen al afgehaakt hebt): het zich niet goed voelen in hun vel en het zich willen vastklampen aan een fictieve strohalm. Ik raad ze aan om ineens naar een islamland te verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Klopt weer als een bus. Er zijn zelfs seriemoordenaars met een zeer hoog IQ. Ze kunnen natuurlijk ook zoals ik zei, te lelijk zijn om dood te doen, en dus in bourka willen rondlopen. Dan is het islamgeloof wel ideaal om zich daarbij aan te sluiten. Ik vraag me hierbij even terzijde af of er nog andere religies zijn die mensen opdragen om zich in of onder een wandelende tent met spleet te camoufleren buiten de carnavalperiode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ons lachen.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat men er in migrantenmiddens niet genoeg naar opkijkt om er massaal eentje te halen.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is op een forum soms verbazend hoeveel zaken achteraf "for the lulz" blijken te zijn wanneer men bij de originele poging om een boodschap te brengen argumentatief op droog zaad komt te zitten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rapcrap of dope verkopen is zovééél coooler...je gaat toch de rest van uw leven niet in een kantoortuin zitten..nee hoor dan nog liever naar het ocmw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Gezien hun doorsnee onderontwikkeld IQ niveau dat zich al uit door hun aanhang aan hun geloof zullen ze er nooit een halen. En blijkt dat laag niveau nu toevallig ook niet door hun schoolresultaten. De statistieken bewijzen het in elk geval. Maar ja, geloof gaat voor alles natuurlijk.
|
![]() |
![]() |