Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2012, 15:30   #61
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik ben daar nog zo zeker niet van, hangt af wie de splitsing doorvoert en hoe rot die is.
Hoe zie jij dat mogelijk evolueren?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:36   #62
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Hoe zie jij dat mogelijk evolueren?
Met de huidige politici? Slecht
Zoals ik zei, het hangt af van wat ze als basis nemen voor de nieuwe staat. Als partijen als CD&V, Open VLD & SP.a nog iets te zeggen hebben zie ik dat niet goed komen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:42   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met de huidige politici? Slecht
Zoals ik zei, het hangt af van wat ze als basis nemen voor de nieuwe staat. Als partijen als CD&V, Open VLD & SP.a nog iets te zeggen hebben zie ik dat niet goed komen.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet echt voorstellen welke rol de pariteit, belangenconflicten, ... dan nog zouden hebben. De koning, totdaaraantoe, al verscheep ik die met plezier naar het zuiden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:44   #64
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan mij eerlijk gezegd niet echt voorstellen welke rol de pariteit, belangenconflicten, ... dan nog zouden hebben. De koning, totdaaraantoe, al verscheep ik die met plezier naar het zuiden.
Zoals ik al zei, ik zie bepaalde individuen in staat om per provincie een regering te vormen in dit apenland, al was het maar voor genoeg postjes te hebben.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 16:52   #65
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben daar nog zo zeker niet van, hangt af wie de splitsing doorvoert en hoe rot die is.
Zeker in het geval de splitsing doorgevoerd zou worden door de Franstaligen op het moment dat ze Vlaanderen niet langer nodig zullen hebben omdat er hier niets meer te rapen valt, wat ik persoonlijk ergens vrees. Het onafhankelijke Vlaanderen dat daaruit zal ontstaan zal er een zijn dat nog steeds stijf zal staan van zijn Belgische complexen.

Laatst gewijzigd door SDG : 25 juli 2012 om 16:52.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 17:00   #66
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja laat hem daar maar op eigen kosten door het leven monagaskeren...
Oud 25 juli 2012, 17:01   #67
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Zeker in het geval de splitsing doorgevoerd zou worden door de Franstaligen op het moment dat ze Vlaanderen niet langer nodig zullen hebben omdat er hier niets meer te rapen valt, wat ik persoonlijk ergens vrees. Het onafhankelijke Vlaanderen dat daaruit zal ontstaan zal er een zijn dat nog steeds stijf zal staan van zijn Belgische complexen.
Stem in 2014 dus maar N-VA als ge dat vreest...
Oud 25 juli 2012, 20:23   #68
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik verta niet waarom een "echte Waal" zo denigrerend doet over een ander volk.
Hoezo denigrerend? Welk ander volk? Er zijn hier "echte Vlamingen" die altijd over "Waalse ratten" spreken. Ik heb mijn postje herleest, ik zie er niks denigrerend, geen "flamin", niets.
Ik spreek denigrerend over mijn leeuw maar hij verdient het. Kwaad en een geur! Vuile beest!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be