![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het plaatje tax te betalen is enorm . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijpend lezen is ook een kunst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Leuk, ik had vroeger ook zo'n kleine opgefokte BMW 2002. Mee naar Duitsland gereden om dat wat te upgraden. Er plakte vanachter het logo van een 1502. Ik denk dat er veel 's anderendaags naar de garage gingen om te zien of er met hun bakske iets mis was omdat ze het onderspit hadden moeten afleggen tegen een 1502. Ging vlot van 0-100 in 7 sec. Dat was vroeger al heel rap. En dankzij radardetector enz.. nooit gepakt geweest.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 10 oktober 2012 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd mag je ook in je Dacia Sandero tegen een paal kwakken. Liever een paal dan mijn kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenvoudige boere mensen . " Wens nooit iemand anders iets slecht toe , wat je zelf niet wil ,want het kan heel snel bij je zelf voorkomen . " en uw zielige opmerking kindje / paal , vind ik nogal van de pot gerukt . Niemand wenst een kind toe aangereden te worden , maar ook het alternatief om iemand dan maar dood tegen een paal te laten aankwakken wens je niemand toe . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tis een benzine en ik betaal nu €740. veel minder dan vorig jaar ![]() mijn vorige auto was een amg en die koste mij 4500 euro per jaar aan taks. de nieuwe CLS amg zal me 1500 kosten edit: de CLS63 zal me 2500 kosten. nog altijd 2000 minder dan met de oude taksberekening Laatst gewijzigd door Doa : 10 oktober 2012 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Hoe is dat mogelijk , jij betaald 740 € voor een 350, en ik betaal 968 voor een 3.2 Jaguar , 16 pk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wil je snelheid, ga dan racen op de Nürburgring. Maar hou het kalm op de wegen waar ik en mijn kinderen zich bevinden. Klaar genoeg zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Doa : 10 oktober 2012 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar 120 vind ik een slakkegangetje , niet op de ring rond Brussel of Antwerpen natuurlijk , en niet bij regen of slecht weer. In bebouwde kommen hou ik mijn snelheid ook matig , maar mag ik aannemen dat uw kinderen niet op de snelweg spelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() ik vraag me eigenlijk wel af waarom elke auto niet evenveel taksen moet betalen. tis niet dat mijn cls de wegen meer verslijt dan een VW golf ofzo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad , en , je betaald al heel wat meer omdat er tax in je hoger benzine verbruik zit . In mijn personenwagens heb ik een gloeiende hekel aan een diesel . mijn buur heeft een cabrio diesel , Ik denk dat ik mijn dak zou dicht laten om dat gepingel niet te horen . I love the sound of V8 power Zouden ze het niet beter jaloezie tax noemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik kan me geen nieuwe auto mee kopen , t'is onverantwoord , verblijf een paar maanden per jaar in buitenland en dan staat dat ding daar , dat is wat kostelijk , en tegenwoordig zijn de krachtige machines en in het bijzonder Jaguar zeer goedkoop in aankoop en het blijft een zeer onderschat en miskenbare wagen , ik geniet er echt van .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |