![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Werklozen opeisen als vrijwilliger bij noodgevallen, mist een bijverdienste? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
25 | 73,53% |
Ja, zonder bijverdienste |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,71% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Als vrijwilliger of geen dob.
Zie reactie 21:26
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() De rooimachines voor aardappelen kunnen nooit alles uit de grond halen,inde polder net over de grens in nederland,lieten ze de mensen na de machine op het veld om hun voorraad in te slaan,ze rekenden mss een klein bedrag aan de mensen die er op af kwamen,hun veld was leeg en de mensen tevreden met hun portie aardappelen tegen een hele lage prijs.
200 kilo wintervoorraad voor praktisch niks,boer tevreden,mensen tevreden!
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() dob van dobber?
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
werken die machines ook bij bevrozen grond of verwarren ze klompen bevrozen aarde met aardappelen? En met de hand rooien gaat ook hoor. Heb dat zelf een aantal keer gedaan toen ik nog jonger was? En met voldoende mensen op het veld gaat dat vrij snel. zomaar opeisen die mensen, nee dat is geen goed idee. Welke inzet verwacht je dan? Opbellen en een extraatje per geleverd uur bovenop de vergoeding lijkt mij eerlijkerk. Het is geen lichte corvee wel? En niet iedereen is werkloos uit vrije wil hoor. Ben zelf werkloos geweest voor twee jaar en dat is echt niet prettig! Maar, om een andere ploeg te viseren, waarom het leger niet? Dat werd in het verleden al gedaan dus daar is een wettelijk precedent voor te vinden. Bovendien hebben die de mogelijkheden en de organisatie om grote groepen vrijwilligers of soldaten naar de velden te brengen, het materiaal om daar voedsel, verwarmde schuilplaatsen en verzorging te voorzien. misschien die twee combineren?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die aardappelen zijn normaal gezien verloren. De boer kan dus de opbrengst van die aardappelen laten verdelen over de vrijwilligers (hij verliest daarmee dus geen cent) en de staat betaalt gewoon wat zijn normaal betaalt. Niemand verliest en de vrijwilliger is extra betaald. Toch niet moeilijk?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb al menig keer gewerkt als helper, handlanger voor een echte klusjesman en als jij denkt dat dat een job is voor onopgeleiden... ben je nog dommer dan je je voordoet. Een echte klusjesman is een stielman die verschillende stielen combineert. Daarvoor moet je echt wel (heel) wat kennen mijn beste.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 10 december 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tip voor vrijwilligers van armenorganisaties misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er natuurlijk van soorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor een oproep aan vrijwilligers uit beide groepen. Indien het leger voor logistieke organisatie kan zorgen aan de andere kant van de wereld kunnen ze het hier ook en bovendien kan het leger de ondersteuning voor de vrijwilligers uit het werklozenkorps ook voorzien. Nog een goede oefening voor de logistiekers van het leger ook...
|
![]() |
![]() |