![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denkt ge dat die kapitalen ergens in een zwarte sok zitten ? Volgens mij is dat de waarde van onze productiemiddelen, verdeel ze en ze worden opgesoupeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onmogelijk dus, wat u hier voorstelt. Maar dat wist u zelf ook wel al hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() trouwens, een 35 urige werkweek is wel degelijk mogelijk hoor. Laat de brutolonen zakken alsook de loonlasten. Op die manier is er een lagere kost voor de bedrijven, zal het loon van de werknemer amper zakken en zal de economie beter draaien.
Maar dan moet je natuurlijk serieus durven snijden in het overheidsbeslag, de uitgaven van de overheid etc etc En net dat durven alle vakbonden, linksen, ... niet. Veel gemakkelijk om te roepen: " we gaan het wel halen bij de "rijken"!" , wetende dat zoiets gewoon onmogelijk is |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al niet zó veel minder. Al die taken die nu op Vlaams, Waals en Brussels niveau gedaan worden, moeten dan terug verdeeld worden tussen hetzij federale, hetzij gemeentelijke ambtenaren (provinciale laat ik er bewust tussenuit, want ook de provincies mogen wat mij betreft opgedoekt worden). Er zullen wel een pak minder politici zijn die miljoenen euro's per jaar opstrijken zonder daar een poot voor moeten uit te steken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. "Met een Ford rijd je meteen naar het stort".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het salaris ligt lager dan in de private sector. Het iets hogere pensioen is daar een compensatie voor. Men spreekt in dat verband van "uitgesteld loon". Die vaste uren gelden niet overal of voor iedereen. Veel meer vakantie dan in de private sector is er niet. Een tweetal meer feestdagen. Die absolute werkzekerheid is al lang achterhaald. Twee negatieve evaluaties en je ligt eruit. Kortom: je bericht staat bol van halve waarheden en hele leugens.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hogere belastingschalen. Veel overtuiging komt daar niet aan te pas.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog hoger? Dan ga je een hoop van die rijken een Depardieuke zien doen. Daar sta je dan met je hogere belastingsschalen.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belastingvlucht strafbaar maken. Probleem opgelost.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belastingvluchter.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger nog, er zijn héél wat Ambtenaren die vlaamsnationalist zijn. Vanop hun gespreid bedje hakken ze met volle kracht in op arbeiders die aan de band of naast een hoogoven staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet wat N-VA zoal heeft binnengehaald, zowel wat mandatarissen als kiesvee betreft kan gerust gesteld worden dat de beerput zal stinken als ze opengetrokken wordt en blijkt hoeveel graaiers er in feite tussen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Genkse arbeiders stonden overal bekend als harde werkers met een zéér hoge productiviteit. Uw verhaal slaat dus nergens op. De essentie van de zaak is dat de Ford directie Genk koos omdat de Belgische markt beperkt is. In Duitsland zullen ze dat niet zo snel flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou beter wat meer respect opbrengen voor de Limburgers die hun werk kwijt zijn i.p.v. te roepen dat ze te duur waren. |
|
![]() |
![]() |