![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat met het cordon sanitaire? | |||
opheffen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gebruikt zelf het woord "onwaardig". Het gaat dus wel degeljk om een waardeoordeel, en dus om iets subjectiefs.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 4 januari 2013 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Toch gaat Zwitserlands bankgeheim eraan, onder het gewicht van de gecumuleerde subjectieve waardeoordelen (sic), die in werkelijkheid te maken hebben met het ultieme zelfbelang van hele reeksen landen
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk, maar dat doet niet ter zake in deze discussie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() Waarom aanmoedigen ze dan in de EU de nationalistische partijen in Oost-Europa? Sommigen zijn "meer ondemocratisch" dan VB ( better gezegd: ik denk niet dat VB echt ondemocratisch is, wie denkt het wel, geef maar een citaat van hun programma als bewijs aub).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moge dan al gedateerd zijn, z'n bruikbaarheid in allerlei propaganda in overweging nemende zou ik niet durven te beweren dat opheffen de meest aantrekkelijke keuze is
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de EU zou ze kunnen stimuleren, dat te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als VB niet bijgestuurd had zou ik het cordon nog steeds terecht vinden. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() De Standaard vandaag:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn geen politieke figuren, magistraten ook niet Wie zou ze moeten benoemen misschien? Justitie is een onafhankelijke derde macht macht Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is actueler dan ooit. behouden.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 januari 2013 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik reageer alleen op het aangereikte argument. Maar inderdaad ik weet er weinig van. Met noemt justitie toch de derde, onafhankelijke macht. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |