![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
| Bekijk resultaten enquête: De Coyote. | |||
| Ik ben in bezit van een Coyote. |
|
7 | 17,95% |
| Ik ben niet in bezit van een Coyote. |
|
11 | 28,21% |
| Ik ben voor de Coyote. |
|
13 | 33,33% |
| Ik ben tegen de Coyote. |
|
8 | 20,51% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dan ben je dom indien je achter het stuur kruipt?
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de belangrijkste oorzaak van dat falen situeert zich tussen de oren (van velen). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook kan je de situatie van Zwitserland niet vergelijken met die van Antwerpen. 80kph op de ring in de winter, daar teken ik voor.
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zelfs voor 30 kmh... Een vaste snelheidsbeperking op een autosnelweg is en blijft in de regel absurd. Her verkeer regelt de gereden snelheid zelf op een snelle veilige eenrichtingsweg die daarvoor ontworpen is, wel eraan toevoegend dat op een snelwegring, of snelweg rond een stad, of door een ballingsgebied een dynamisch -ook aanbevolen- snelheidsregeling (op basis van 5-6 parameters, o.a. weersomstandigheden) wel zinvol is voor de doorstroming. Vele mensen verwarren - vooral in landen met te lage limieten - nog steeds max-snelheid met aangepaste gereden kruissnelheden.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 januari 2013 om 14:40. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu heeft de burger er iets op gevonden en beseft de overheid dat al het geld dat ze aan flitspalen besteed nutteloos aan het worden is. Dan zoeken ze dus maar verder naar andere middelen om een greep te houden op de burger: trajectcontrole. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Mijn vervoermiddel en 's zomers mijn onderdak vermag bij een beetje wind iets van 12 km te doen (per uur). Soms loopt dat op naar 14, maar dan hebben we het wel gehad.
IJmuiden - VK doe ik in ongeveer 22 uur, Oostende haal ik in een dag vanuit Breskens. Haast moet je dus niet hebben. Zeekaarten wel.
|
|
|
#72 |
|
|
100%
|
|
|
#73 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Minister-President
|
Inderdaad, al die flitsers en nu ook nog trajectcontrole en het aantal verkeersslachtoffers zelfs nog niet kunnen halveren
Aantal verkeersdoden niet gehalveerd |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe is de situatie nu ?
Hebben er ondertussen forumleden een Coyote aangeschaft, zo ja, welke ? |
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2014 om 13:03. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Probleem is dat je op reis (in het buitenland) data roaming moet aanzetten om er gebruik van te kunnen maken.
Zo heb ik het althans begrepen uit de info op hun website. Ik dacht dat de info aangeleverd werd door een ander signaal. |
|
|
|
|
|
#78 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2014 om 14:12. |
|||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu nog de feature van het jaar. Dat constant aangegeven wordt waar De Peuk zich bevindt op de weg. Diene gast maakt er een sport van om mensen al rijdend met het vingertje te wijzen op hun imperfecties. Of hij zover gaat nummerplaten te noteren laat ik in het midden. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Europees Commissaris
|
Ik gebruik mijn coyote in Duitsland evenzeer. Ik leg hem gewoon uit het zicht. Werkt even goed trouwens. Geeft alleen de maximumsnelheid die je op een bepaalde plaats mag rijden niet weer.
Hoe zouden ze kunnen nagaan of ik een coyote heb ? |
|
|
|