![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een manier om te sterven.
In een cel uit z'n dak aan het freaken vanwege hallucinaties en angstaanvallen, en dan nog een riot team dat hem op een ongelooflijk pijnlijke manier aan z'n einde helpt. KK; De man had geen drugs moeten nemen, akkoord. Maar hij deed het wel en ging uit z'n dak. De politie pakte hem op en nam verantwoordelijkheid over hem. En van alle middelen en keuzes die ze hadden om er mee om te gaan, hebben ze er een riot team opgezet dat hem gedood heeft. Geen idee hoe je best met zo'n man omgaat; maar ik weet allezins niet in welk politiehandboek "Schop enkele keren loeihard in de lever" staat bij bedwinging van geïntoxiceerden. Laatst gewijzigd door Liederik : 22 februari 2013 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen was dan eveneens de vraag of die man niet was bezweken zonder medische hulp . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat mij enigsinds verontrust of doet in vraag stellen is het volgende .
In de deur van de cel is een kijkopening met een luikje . In geen enkel beeld is te zien dat het interventie team , door dat luikje de man eerst opserveert , alvorens binnen te stormen. dat is voor mij ook een zeer grove tekort koming . Stel dat een medisch tussenkomen en medicatie echt noodzakelijk was , om niet in een coma over te gaan . Men had die man ook een bekertje met water en een pilletje kunnen aanbieden , om te zien of hij dat weigerde . |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Die man ziet er op de beelden toch niet agressief uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik plaats enkel wat overdreven reactie's om naar een antwoord te zoeken . De vuistslagen zijn geheel onverantwoord . Een ander agent heeft vermoedelijk veel meer schade aangericht door met zijn knieen op hem te zitten en zijn buik en lever in te trappen . Ook geheel onverantwoord . Maar doldraaiende drugsgestoorden , hebben ook een volwassen verantwoordelijkheid te nemen in nuchtere toestand , door er af te blijven . DUS , de man geheel onschuldig verklaren is veel te kort door den bocht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BBT is federaal als ik mij niet vergis.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achtergrond ? onzin , ik ben deze morgen in Antwerpen geweest om de magistraat zijn raport in te kijken maar ik mocht niet . nu goed ? Ik becritiseer niets of niemand . Ik voel me enkel geroepen ![]() Of ik het al verboden om iets in vraag te mogen stellen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al gezegt ( herhaaldelijk ) dat de slagen die we duidelijk te zien kregen onverantwoord zijn , ook al zijn ze mogelijk niet de doodsoorzaak. de slagende agent bevond zich aan hoofd en schouder . de man is bezweken aan de stampen in de lever en buikstreek met inwendige bloeding tot gevolg . OOK geheel onverantwoord . Kleine nuance . vele drugs oppepende middelen leiden tot een bijzonder opgezwollen lever die het dan weer veel gevoeliger maken dat de lever gaat openbarsten of scheuren bij eventuele slagen of fisieke belasting. Sculdig aan ùmisdaad . dat kwam dan weer niet volledig in bod in de reportage . De politie van Mortsel was met die brave zachte man al een paar uur in de weer hoor . dat kan eveneens tot iritatie leiden . Ik heb zelf al voor minder verzet aangepakt geweest door de politie . alleen stel je U dan beter wat gematigder op en verdedig je uzelf nadien. Toch de Politie mortsel heeft afgezien van die iritatie en de zaak over gegeven . EN die zijn de cel binnen gestormd ZONDER eerst een kijkje te nemen in het kijkluikje in de deur . heb je het aangezicht gezien van het slachtoffer ( was heel even in beeld ) Een persoon krijg je niet in de boeien door hem in het aangezicht te koppen meen ik . tenzij je de idiote stelling wil aannemen hem bewusteloos te willen kloppen als in een boxmatch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal duidelijk is het niet, dit is wat de wiki zegt:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 februari 2013 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel degelijk antwerps dus.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 februari 2013 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Hehe, trek het je niet aan, waar jij hier van moet kotsen is iets dat N-VA'ers dagelijks te slikken krijgen.
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals men in het bos roept zo klinkt het ook terug. Trouwens vroeger in deze draad, werd er ook al op gewezen dat, ondanks de provocatieve titel van de draadopener, niemand hier de schuld van dit voorval bij de baas van het BBT legt, nl P.Janssen en dat is juist zo. Men mag dan toch op het scherp contrast wijzen met de vele "draden" uit de voorbije dagen waarin de (vooringenomen) verwijten over en weer vlogen. Het dan toevalgeweest zijn, dat daar telkens BDW of N-VA betrokken was.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |