Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2013, 21:28   #61
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
waarom zou ik dat moeten doen,ik vindt het gewoon een hoop zever wat jij hier verhaalt,heb jij een "in zijn poep" syndroom.
Ik "heb" geen in zijn poep syndroom. Syndromen zijn immers immatrieel. Nu u toch aan het hengelen bent naar ontboezemingen, wil ik u wel een keukengeheimpje van gecertificeerde trollen verklappen. Een Jeroen Meeuske als-het-ware. Wanneer men kinderlijke en/of scatologische uitdrukkingen zet tegenover zwaarwichtige onderwerpen (burgerlijke rechtszaak, misbruik van vennootschapsmiddelen, notionele interest, enzovoorts) gaat daar een onweerstaanbare aantrekkingskracht van uit. Flans iets ineen met NV-A en stront en de leut kan niet op in vlamenland. Onder ons gezegd en gezwegen, "in zijn poep" is een oorwurm. Afijn, niet in de meest fysieke zin (hoewel).

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 maart 2013 om 21:29.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2013, 00:09   #62
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ik "heb" geen in zijn poep syndroom. Syndromen zijn immers immatrieel. Nu u toch aan het hengelen bent naar ontboezemingen, wil ik u wel een keukengeheimpje van gecertificeerde trollen verklappen. Een Jeroen Meeuske als-het-ware. Wanneer men kinderlijke en/of scatologische uitdrukkingen zet tegenover zwaarwichtige onderwerpen (burgerlijke rechtszaak, misbruik van vennootschapsmiddelen, notionele interest, enzovoorts) gaat daar een onweerstaanbare aantrekkingskracht van uit. Flans iets ineen met NV-A en stront en de leut kan niet op in vlamenland. Onder ons gezegd en gezwegen, "in zijn poep" is een oorwurm. Afijn, niet in de meest fysieke zin (hoewel).
oorworm???weet jij wel wat je hier schrijft?
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2013, 00:34   #63
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
"De ACW-top stuurt Rieder op Peter Dedecker af. Enigszins verbazend. Rieder is nu niet bepaald de volkse sociale jongen. Anderzijds, als je in Zwitserland woont, weet je natuurlijk als geen ander iets van grote fiscale creativiteit en beperkte moraliteit"
Ouch
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2013, 17:50   #64
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Vandaag meneer Dedecker op de verrespreker gehoord. Meneer Dedecker had een tremolo in de stem: "Ik wordt gedagvaard door één van de machtigste organisaties van het land, vertegenwoordigd door een toppleiter. Anderzijds heb ik wel vertrouwen in een goede afloop". Ocharme, de stakker.

Als overtuigd humanist protesteer ik tegen het feit dat zijn zaak pas binnen een jaar behandeld zal worden (Klik). Het is onmenselijk om deze stumper zo lang te laten lijden.

meer van dit fraais -> in haar foef

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 maart 2013 om 17:59.
Oud 29 maart 2013, 17:58   #65
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als overtuigd humanist protesteer ik tegen het feit dat zijn zaak pas binnen een jaar behandeld zal worden (Klik). Het is onmenselijk om deze stumper zo lang te laten lijden.
jup, weer een fraai voorbeeld van de efficiëntie van de Belgische justitie. Zo wordt het wel heel erg makkelijk om iemands leven voor 2 jaar te verzuren, nietwaar?
Oud 29 maart 2013, 17:59   #66
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
jup, weer een fraai voorbeeld van de efficiëntie van de Belgische justitie. Zo wordt het wel heel erg makkelijk om iemands leven voor 2 jaar te verzuren, nietwaar?
ooh om ooh, tant om tant.

Oud 29 maart 2013, 18:00   #67
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Laat dit een schrikwekkend voorbeeld zijn voor iedereen om vooral niks verkeerd te zeggen over een vakbond!
Oud 29 maart 2013, 18:01   #68
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Laat dit een schrikwekkend voorbeeld zijn voor iedereen om vooral niks verkeerd te zeggen over een vakbond!
een vakbond?

Oud 29 maart 2013, 18:04   #69
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
een vakbond?
is het ACW geen vakbond?
Oud 29 maart 2013, 18:15   #70
Steffo78
Vreemdeling

Steffo78's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaag meneer Dedecker op de verrespreker gehoord. Meneer Dedecker had een tremolo in de stem: "Ik wordt gedagvaard door één van de machtigste organisaties van het land, vertegenwoordigd door een toppleiter. Anderzijds heb ik wel vertrouwen in een goede afloop". Ocharme, de stakker.

meer van dit fraais -> in haar foef
Voor het geval Mr. Dedecker toch aan langste eind trekt, maak ik alvast een paar printscreens van uw posts. Wie het laatst lacht, best lacht.
Steffo78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2013, 18:15   #71
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
is het ACW geen vakbond?
voor zover ik weet niet. ik kijk na.

Oud 29 maart 2013, 18:16   #72
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steffo78 Bekijk bericht
Voor het geval Mr. Dedecker toch aan langste eind trekt, maak ik alvast een paar printscreens van uw posts. Wie het laatst lacht, best lacht.
lachen? integendeel, het is mij ernst wanneer ik zeg dat het ongepast is meneer Dedecker nodeloos te tormenteren.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 maart 2013 om 18:17.
Oud 29 maart 2013, 19:10   #73
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is voor mij geruststellend op te merken dat er nog mensen zijn die zichzelf kunnen blij maken.
En bovendien, je wordt niet beter bediend dan door jezelf.
Het mag dan misschien wat saai zijn zo zonder conflict vermits je meestal akkoord gaat met wat je zelf uitgedacht hebt, maar ruzie maken wordt dan wel vermeden.
Doe rustig zo verder.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2013, 17:39   #74
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

iemand enig idee hoe meneer Dedecker dit weekeinde doorkwam? bibberend onder de keldertrap ?

Oud 1 april 2013, 08:43   #75
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Binnenkort zit de helft van de NV-A mandatarissen in den bak wegens veroordelingen.

Wie gaat het schip dan besturen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 09:03   #76
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Binnenkort zit de helft van de NV-A mandatarissen in den bak wegens veroordelingen.

Het gaat op een burgerlijke zaak, daar worden geen straffen uitgesproken.
Een burgerlijke zaak dient enkel om schadevergoeding te bekomen voor geleden schade na bewezen schuld van de gedaagde.

Het ACW zal dus eerst moeten bewijzen dat ze schade hebben geleden door de actie van Peter Dedecker en dat de klacht tegen hen volledig onterecht was.

Dit laatste is niet meer mogelijk, daar er bestuursleden van eigen dochterinstellingen reeds hebben bevestigd dat het ACW regels heeft gebruikt waar het ACW zelf tegenstander van is.

Er is trouwens een strafrechtelijk onderzoek aan het lopen tegen het ACW voor oplichting en fraude.
De burgerlijke zaak tegen Peter Dedecker zou dus wel eens op een sisser voor het ACW kunnen aflopen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 10:00   #77
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het gaat op een burgerlijke zaak, daar worden geen straffen uitgesproken.
Een burgerlijke zaak dient enkel om schadevergoeding te bekomen voor geleden schade na bewezen schuld van de gedaagde.

Het ACW zal dus eerst moeten bewijzen dat ze schade hebben geleden door de actie van Peter Dedecker en dat de klacht tegen hen volledig onterecht was.

Dit laatste is niet meer mogelijk, daar er bestuursleden van eigen dochterinstellingen reeds hebben bevestigd dat het ACW regels heeft gebruikt waar het ACW zelf tegenstander van is.

Er is trouwens een strafrechtelijk onderzoek aan het lopen tegen het ACW voor oplichting en fraude.
De burgerlijke zaak tegen Peter Dedecker zou dus wel eens op een sisser voor het ACW kunnen aflopen.
en dat zal zeker op een sisser aflopen,wat ze doen is een soort dekmantel om het grotere probleem te verdoezelen nl:de oplichting en fraude!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 10:02   #78
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Den anderen helft zeker ?

(ze gaan wel veel zwaar criminelen uit 't gevang moeten ontslaan, met hun belgicistische non-visie die de oude machtspartijen onder de heerschappij van de PS ontwikkelden op het gevangenis en op het justitieel systeem ... om plaats te kunnen ruimen voor de helft van de vele nva-verkozenen)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 15:31   #79
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

eh? bestuurde den nv-a het schip dan ?

Oud 1 april 2013, 15:35   #80
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Och, ze hebben Gandhi ook in de bak gestoken.

Het is nu eenmaal gevaarlijk om een beetje te veel kabaal te maken tegen een repressief regime dat justitie in zijn binnenzak heeft. Dat is doorheen de geschiedenis altijd zo geweest.

In wezen kan Peter Dedecker niet verliezen. Zelfs als hij veroordeeld wordt, dan zullen er weer wat meer ogen opengaan over de ware toestand van ons "democratisch" landje.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 1 april 2013 om 15:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be