![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ik grif aannemen. Maar op die opengestelde dienstweg gelden dan toch evenzeer de elementaire verkeersregels. En ook de hoffelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Het fietsend testosteron kuddevolk zou misschien grootheidswaanzin halve vereert zijn indien ze hun toeren op het terrein van Zolder of Francorchamps moeten uitvoeren.
Omdat ze wandelaars, gepensioneerde en kinderen terroriseren. Worden ze daar dan door testosteron overdosis auto fanaten van de weg gereden, zullen ze dat misschien als een eer ervaren. In deze egoïstische denk wereld weet men nooit waar de kik knop omgedraaid word.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen nieuw fenomeen dacht ik...en ook totaal waar deze discussie. Het stoort mensen dat ze in groep snel rijden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 juli 2013 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Dat ze in groep rijden is niet het probleem. Maar net als bij de voetbal horde zijn ze sterk en lomp in hun kudde en moet de rest wijken.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Het stoort mensen dat ze in groep snel rijden en vinden dat al de rest uit de weg moet. Het stoort mensen dat ze in groep snel rijden daar waar het 'voorbehouden' is voor trageren. Het stoort.....dat ze asociaal en arrogant zijn. Het stoort.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moesten we asociaal en arrogant gedrag strafbaar maken, we kunnen ineens een schutkring rond onze grootste stad plaatsen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 juli 2013 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En op een jaagpad is het gevaarlijk snel te rijden. Je kan in het water vallen.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klootschieters krijgen in Vlaanderen ook nergens faciliteiten voor hun sport, en een jaagpad zou ook voor deze liefhebbers een ideaal terrein zijn.
Spijtig als die bollen ineens tussen zo'n aanstormend peloton terecht komen. Maar als we dan toch voor het recht van de sterkste gaan.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Klootschieten
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Vlaanderen heeft, door stiefmoeder België, vele tientallen en tientallen jaren achterstand in te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens. Het doorgangsrecht van voetgangers is vrij groot in België. Ik zie bijgevolg ook niet in waarom we de jaagpaden niet meer zouden openstellen voor voetgangers, omdat op zondag voormiddag er ook wielertoeristen rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik de zomermaanden vaar ik de kanalen af met m'n boot. Ik zie echt wel wat er gebeurd langs die trekwegen, het is niet fraai wat die gasten denken te mogen doen. Zeker als ze met meerderen zijn, zijn ze uiterst agressief. Trouwens indien 30 de limiet is, wat ik ruim genoeg vind op een trekweg / fietspad dan hou je je daar aan. Op de autoweg kan ik ook véél sneller met m'n auto dan 120 maar het is nu eenmaal zo. Ik ergeren mij ook wel eens aan iemand die aan 70 op het middenvak blijft rijden maar daarom rijd ik hem nog niet in de berm. Doen zij wel.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken geen fietspaden waar er 30 is voorgeschreven. Daarnaast heeft een fietser geen enkel wettelijk instrumentarium om zich aan een bepaalde snelheid te houden. Hij kan slechts subjectief inschatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat niet over discipline maar eerder over respect voor de omgeving en de andere gebruikers van het jaagpad.
Niet alleen het te snelle gevaarlijke rijden in groep is laakbaar in die omgeving, het is eveneens lomp en onbehouwen. Iedereen mag genieten van de natuur, de wandeling, het water en elk op zijn manier. Hou daar gewoon rekening mee......
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die ribbelkes treffen enkel de fanatieke wieler terroristen en dat is de bedoeling.
![]() |