![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt. Het lost in ieder geval het probleem van de authenticatie op. Iedereen kan een mail-adres maken bij Mail.com, hotmail of gmail. Met een beetje chance kan je daar een email-adres van een parlementslid registreren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt u weer eens een beetje minder slim uitzien dan u reeds hebt laten blijken, en het was al niet ferm indrukwekkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de draad zelf ging niet over N-VA bashing, daar doe ik niet aan mee. Waar het mij om gaat is dat een onnozel kamerlid de Amerikanen wat mee komt bashen, met haar belachelijke "Dit bevestigt mijn vermoeden dat de Amerikanen niet alleen Merkel en andere wereldleiders volgen, maar ook gewone mensen als u en ik". Het bevestigt helemaal niets, zo blijkt. Behalve dan dat Grosemans een kieken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw mail zou bekijken zul je daar nooit ook maar 1 spoor van zien aan de mail zelf. De manier waarop email werkt maakt dat gewoon onmogelijk. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 4 november 2013 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In veel e-mail servers staan deze headervermeldingen standaard ingeschakeld. Als men de e-mail servers kraakt kan men alle mail via een e-mail server routen die de e-mails analyseert.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Groosemans is een mediageil kieken zonder kop. Dat kunnen we nu wel stellen.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |