![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Niet iedereen moet hard werken, hij weigerde een uitkering uit principe, geweldig persoon toch? Ik zou het niet kunnen...
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Jep... Ik moet wel, anders heeft deze site weinig zin, vind je niet?
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Onze geitenwollensokken zouden met tranen in de ogen dat obscuur verhaaltje direct geloven. Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 december 2013 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ondertussen heb ik gewoon weer inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Een uitkering weigeren maar wel op de kosten van een "geliefde" leven.
Hoe laag kan je vallen als vent ... " Citaat:
Overal beetje vrouwen gaan uitbuiten , zo kennen ze we |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Wat, alsof ik lieg, don't push the limet. Waarom zou ik liegen, of anders gezegt voor wie zou ik liegen. De eerste leugen komt aan bij Allah. Zo belangrijk is de rest niet en dat is juist het probleem, de liefde voor God die anderen zien als bedreiging vanwege hun ongeloof, inclusief de bestrijders van mijn verhaal. Laat ik het maar niet hebben over het feit dat mannen meerdere echtgenoten mogen, want dan barst de bom helemaal. Geen probleem want dan mag u u heil zoeken bij anderen. Spread the word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf dat niet. En wat ik denk is een ander verhaal.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet aan U om daar beperkingen in op te leggen. En natuurlijk, regel 2 van Maddox telt nog steeds mee. Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kameraad begrijp me niet verkeerd. Liegen tegen ongelovigen is ook liegen. Wie heeft U dit fabeltje doen geloven. Sinds wanneer is een leugen een waarheid, wie U ook tegenover U heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Wat zou de waarheid van islam anders vertegenwoordigen.
liegen mag en kan nooit, tegen niemand niet. De belastingdienst is een ander verhaal omdat ze je dwingen om afstand te doen van het erven, wat al jarenlang een familie toebehoort met het afstaan van zoveel %. http://forum.politics.be/showthread....60#post6919260 Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En de vrouw van de profeet Lot was enkel bevolen om niet achterom te kijken, en de rest weet U. En wat betreft de profeet Nuh of Noach die 1000 jaar minus 50 jaar werd is een ook deel van de geschiedenis inderdaad. Waarom zoude dit niet tot de waarheid kunnen behoren die evenals de zon een feit is, denk na aub. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar heeft u deze haat, afgunst of afkeer opgebouwd. Wat heb ik gedaan om Uw tegenstrijdigheid te mogen ervaren. Alles wat gezegt word of alles wat ik beweer komt verkeerd uit. U bent overmeesterd door wrok is mijn mening, want u kent me niet en enkel het feit dat ik moslim ben stoort U. U bent bezig met een persoonlijke strijd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je, ik zal je eerlijk zeggen Havanna. Als ik mijn ogen sluit en het is een aangename zomerdag. Dan zie ik de zon niet maar voel ik de warmte van de zon wel. U bent gewoon gekwetst in de liefde. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die leerstof voor 12 jarigen zal u vast wel bekend zijn? In het andere geval kan ik begrijpen waarom u gelovig bent, je hebt de kennis van een westers kind dat nog in Sinterklaas gelooft... |
|
![]() |
![]() |