![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() Ik zal het mijn alter-ego eens voorstellen... Maar ik reken op niet al te veel begrip, vooral niet omdat het verlangen naar warmere oorden dezer dagen toch alweer de kop op steekt.
God, wat is het leuk om schizofreen te zijn! ![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Mick naar het verstekelingenkamp
![]() Tien tegen één dat hij quasi-direct door de andere deelnemers ontdekt wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben eens benieuwd hoe dat gaat aflopen met die 2 andere verstekelingen, geen van beide vrouwen is een katje om zonder handschoenen aan te pakken! verdere update is voor morgen!
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou mij niet verbazen als Mick precies omwille van zijn karakter gekozen is. Er moeten conflicten zijn. Anders is het allemaal veel te braafjes. Het is alleszins drama wat we hier zien. De gehele Belgische deelnemers die samenspannen tegen Mick. Terecht trouwens.
Klaar tegen Mick. Het volgende conflict. Het zou nu wel eens een stuk venijniger kunnen worden in de mangrove.
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Belgen hadden al zo op voorhand verkondigd dat ze opzettelijk wilden verliezen om Mick naar huis te kunnen stemmen (volgens mij trouwens de 1ste keer dat dit gebeurt) dat ik dacht dat het productieteam ergens zou ingrijpen en er een stokje voor zou willen steken om de spanning nog meer op te drijven. Maar daar hadden ongelukken van gekomen vrees ik. Er zal in ieder geval heel wat gebaald zijn, vanavond. Eerst de Nederlanders die nu ontdekken dat hun eerste overwinning waar ze zo fier op zijn, geënsceneerd was.. bye bye victory gevoel en dan die Mick joh, die heeft niet doorgehad dat ze opzettelijk verloren, dat was duidelijk toen hij de reden opgaf waarom hij Darline opschreef. wake up call voor die kerel... of hij er iets uit gaat leren echter?
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mick is Mick. Na 10 dagen heeft hij gene millimeter toegegeven. Hij blijft overtuigd van zijn gelijk. De groep kan hem zelfs geen barst schelen. Het samenspannen van de Belgen was een natuurlijke reactie. Die man moest weg. Hij was ook niet voor rede vatbaar.
Als verstekeling liggen de kaarten anders voor hem. Zij mogen samenwerken maar ze moeten het niet. Ik denk dus dat Mick op eigen houtje het een en ander gaat ondernemen. Twee sterke leidersfiguren, Klaar en Mick(alhoewel, hij lijkt mij wel kinderachtig). Geen van de twee zijn bereid om hun leidersrol op te geven. Dat wordt goeie televisie.
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() HAHA, zelfde hier, ik ga bij vrienden kijken, alleen, mijn tegenprestatie voor het mogen komen kijken is dat ik dan telkens kook
![]()
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() ER lijkt me zeer interessant dit jaar !
bonte verzameling persoonlijkheden en bovendien verstekelingsformule. Hoe asociaal en impulsief Mick zich ook gedraagt, je zal moeten toegeven dat hij zichzelf blijft, (jammer dat het een pure individualist is met wat kinderlijke trekjes). kan ik eigenlijk toch nog beter apprecieren als complotteren en manipuleren, waar hij duidelijk geen kaas van heeft gegeten. maar in die groep kan hij duidelijk niet functioneren en dat ligt niet bepaald aan de groep. Maar het blijft zo dat weinigen voldoende geesteskracht hebben om het op te nemen tegen een hele groep en niet emotioneel in elkaar te stuiken.. (OOK ES IETS POSITIEFS OVER DIE MENS ZEGGEN HE ![]() de vrouw waar hij zo'n last meehad, Mitch geloof ik, lijkt me echter wél het manipulerend type. als je op haar "shitlist" komt , zal je het geweten hebben en zal het getreiter niet stoppen.. de opmerking van mick was wel hilarisch : " Vrouwen , die hebben macht over mannen, joeng da's ongelooflijk !" en dan heeft ie zelf een stripbar of zoiets ....met de vrouwtjes zal het blijkbaar OOK niet vlot gaan als ze niet onderdanig genoeg zijn of verbaal hem op zijn plaatsje zetten ![]() Die kerel moet het ook wel niet makkelijk hebben vandaag de dag, met zijn leugens over de brandweer ?, zijn agressief en asociaal gedrag op het eiland, vermeende betrokkenheid bij een gewelddadig incident voor zijn bar.. maar ja, hij heeft zijn eigen kaarten zo geschud he... ben eens benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat zijn bij de belgen, tot nu toe was mick de ideale "negatieve energie" afleider, maar de manipulatortjes zullen zich nu zonder hem vlug bloot gaan geven als ze X beginnen te bekritiseren tov Y, zonder dat X van iets weet. Ja, heel af en toe is het nog de moeite om een TV te hebben..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Belgische Team
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nederlandse Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstekelingen Mangrove ![]() ![]() ![]() [size=1][/size] [size=1][size=2]Op 't vliegtuig naar huis gezet[/size] [/size] ![]() ![]()
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Great nu kan ik het kijken zonder te kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ik ben weeral vergeten kijken
![]() ik probeer zondag de herhaling mee te pikken (maar die heb ik vorige week ook vergeten!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar zat je met je gedachten?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Kamp Noord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kamp Zuid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstekelingen Mangrove ![]() ![]() ![]() [size=1][size=2]Op 't vliegtuig naar huis gezet[/size] [/size] ![]() ![]() ![]()
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het echt de max ~ 't Belgische team doet het goed, ik denk dat Mitchell de volgende is die verdwijnt daar. Marjolein zal wel aanvaard worden. Wat het andere team betreft: Mohamed, Kelly en Frouke zijn een hecht groepje, Jeroen heeft al een extra stem dus als zij volgende keer weer alle drie op hem stemmen ligt die eruit. Dan blijven enkel nog Roland en Shandinella over ~ zij kunnen die er telkens met hun drietjes uitbonjouren en zo op hun sokken met zijn drieën naar de samensmelting gaan ![]() Goed plan, ik gun het hen! Die Roland is maar een watje hoor, dat werd vandaag wel duidelijk.
![]() |