![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet er 'gemeld' worden, dat iemand op haar/zijn post reageert, en dat vervolgens 'stalken' noemt?
Dan kan hier elke post gemeld worden. Bovendien heeft betreffende persoon 't minstens net zo vaak over de 'stalker' dan andersom. En daar wordt dan in getrapt. Truken van de foor. "Ik ben zo zielig. Ik word gestalkt". Op 'n forum... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de stomste opmerkingen die ik hier ooit heb gelezen. En d'r verschijnen hier serieuze stommiteiten!
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoer in 't bed, slavin in 't huishouden? Dat is heel zeker uw keuze!
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het begot niet weten. Mij interesseert noch de auto, noch de vrouwen erop. Allemaal publiciteitstrukjes en wie daar naar kijkt, trapt er al in en is dus niet echt van de slimste!
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
negerlijst : typfout of onbewust racisme? voor u bedoelt is : dt vind ge : dt En qua zinswendingen valt er ook wel wat bij te leren!
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem met moeders? Oedipuscomplex misschien?
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() In grote strekken kunt ge misschien gelijk hebben. Dus van heel lelijk naar zeer mooi daar zullen wel vrouwen en mannen qua smaak met elkaar overeenkomen. Het zijn wel de tussenliggende graduaties waar ik het over heb. Zoals de smaak of het verschil in smaak tussen het ene ras mensen en het andere sterk verschilt. Ik vind daar dus niks stoms aan. Smaken verschillen heel sterk tussen man ene vrouw, zo sterk zelfs dat mijn bewering nog niet zo dom is als dat jij vind. Ik neem dan ook aan dat je zo reageert omdat je je beledigd voelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik moet tegen mijn zin toegeven dat Miauw dan (louter toevallig dan weer) een betere smaak heeft. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Niet echt maar ge zijt toch al in de goede richting bezig. De gelaatstrekken zijn iets te bollig/mollig vind ik.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw zoon, doet die zijn eigen was en strijk, en kookt die zelf zijn eten, en kuist die het huis?
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Dat ook Henri maar alles op zijn tijd ik ben geen 15j meer. Dus "als ge het u nog kunt herinneren hoe dat dat vroeger in zijn werk ging"
![]() ![]() Eerst stijgt de hersenactiviteit .. dus die bepaalt in feite de basis norm. Dan de bloeddruk en dan pas wat gij daar noemt. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 15:35. |
![]() |
![]() |