![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holy Shit
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() hahahahaaha,
afgelopen drie weken bezig met wat veldonderzoek vd marokkanen in mijn buurt, nou nou. gisteren sprak ik hier in delft zuid met een mixventje die met een kogel door zijn been halsover dekop terug moest naar nederland als syrie ganger, hij revalideerde en liep met een steun, gewoon in de speeltuin he naast mijn flat en hij is vriendje van mijn turkse buurjongen. ach iedere jongen wil zeker nog wat nakleuteren in syrie nu dus zaten wij erover te lachen. beter is alle marokkaanse jochies een zak geld te geven, met een AK47, doos munitie, een rugzak tentje en hen te droppen in syrie, zonder hen nl paspoort, en als het vliegtuig terug is hen gelijk deleten in alle nationale registers, klaar is kees. Statenloos waren ze toch al honderden jaren. idem dito doen met alle etnische groepen, vb die hindoestanen in milities stoppen, en suriname laten pakken. klaar is kees, geen hindoeprobleem meer in nederland. allemaal simpele oplossingen van Wieroe, mijn slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad en nu ben ik ervan overtuigd dat Wieroe verder geevolueerd is dan de meeste viesbruine hindoe aapjes zonder staarten. dewa en wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 4 augustus 2014 om 20:21. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kijk man dit onder is een beter en goedkoper idee om het beter te doen dan Adolf Hitler (PBUH), althans zo ziet Wieroe het nu als trotse Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad: WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43 Analyse legaliseren rassendiscriminatie (met onderzoek etnische registratie) Inhoudsopgave Offeraar Dewanand Offercode WART0270 Offerdatum 5 mei 2012 Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie . Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea. De omvang van dit online Boek bestaat uit: Aantal digitale A4 pagina's: 102 Aantal woorden: 40.350 Aantal online Epages: 43 Inhoudsopgave 1. Colofon 2. Voorwoord 3. Korte inleiding 4. Algemene inleiding rassendiscriminatie 5. Citaat 1: Biekman: Nederland doet te weinig tegen racisme 6. Citaat 2: Enkele reacties uit tekst RNW uit citaat 1 7. Citaat 3: DE ZIN, ONZIN, EN WAANZIN VAN ETNOCENTRISME 8. Citaat 4: Op onderzoek naar rassendiscriminatie valt veel af te dingen uit Elsevier 9. Citaat 5: 'Rutte zette aan tot rassendiscriminatie' uit Trouw 10. Citaat 6: Discriminatie vaak niet gemeld, uit Anne Frank site 11. Citaat 7: Rassendiscriminatie groot onzichtbaar probleem 12. Citaat 8: Discriminatie uit Schoolbieb.nl 13. Citaat 9: School zonder racisme is ontstaan in Antwerpen in 1988 14. Citaat 10: Juwelier weigert toegang allochtonen 15. Citaat 11: Helft ouders wil geen allochtone schoonzoon 16. Citaat 12: Anders Breivik mailde met jonge blonde meisjes 17. Racisme is het eeuwige vuur van de rassen 18. Rassenstrijd en rassenhaat ontstaan door evolutie proces 19. Homogenisatie kan entropie van het collectief verlagen 20. Onderzoek legalisatie rassendiscriminatie 21. De discriminatie vergunning om legaal te mogen discrimineren 22. Voordelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf 23. Nadelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf 24. Differentieel etnisch vreemdelingenbeleid 25. Nazi kampen in zwart Afrika 26. Zwart racisme 27. De ongelijkheids paradox tussen artikel 1 en het kapitalisme 28. Adolf Hitler leeft nog 29. Mein Kampf van Adolf Hitler als heilig boek, raar maar waar? 30. Rassenhierarchie is natuurlijk 31. Noodzaak etnische registratie, Multicultureel laboratorium 32. Racisme is fout 33. Verklaring: Anders Behring Breivik mailde Dewanand in 2005 34. Kansen voor allochtonen en zwarten 35. De zalige seksuele rassenoorlog 36. Zuivere dewanistische visie op de toekomst van rassendiscriminatie 37. Samenvatting en conclusie 38. Epiloog 39. Kanttekening Joodse Holocaust Tweede Wereldoorlog 40. Over de auteur, korte biografie 41. Persbericht 42. Disclaimer Dewanand *** Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43 Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact Kritisch Podium Dewanand Literair Alle rechten voorbehouden; All rights reserved Offercode: WART0270 Copyright @ Dewanand 2012 http://www.dewanand.com/discriminatie01.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dewanand you said it man, en Geert Wilders mag voor mijn part ook huppakee back2Indonesia met een one-way ticket, hup klaar is kees
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou de realiteit een haattopic zijn?
Citaat:
Waarom heeft België zo'n verdrag nog niet gemaakt? Hier hoeft dat niet neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() pas op he:
als je iets negatiefs uit over de heilige moslims of marokkanen dan ben je een vuile rechts extremist en neonazi dus ontken deze feiten en denk het marokkanen probleem maar gewoon weg nu. ik hoorde gewoon van jonge marokkaanse jongens zelf hier in mijn buurt, nauwelijks 13 jaar dat zij later beroepscriminelen worden, en ze dealden nu al drugs met hen hele familie in delft, ongelooflijk gewoon om dit te horen uit hen mond zelf. net 13 jaar. ik denk dat nu al 70 procent van de marokkanen in de marokkaanse onderklasse zitten en wegrotten samen. dit is de nieuwe apartheid en rassenscheiding nu in nederland en die hele multikukeluku is al doodverklaard. nog even en wij hebben weer een keurige holocaust in heel europa met een Grote Katten Fuhrer die nu hier in mijn huis ligt te dromen over zijn Derde Arische Katten Rijk, ene Wieroe he, mislukte oerHOLlandse, lage kaste, slumkat uit Rijswijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ach Bembem, Wieroe, als radicale Hindoe Nazi kat miauwt elke ochtend met een vers bakje katten koffie ´miauw, minder, minder, minder kut koelies en kut hindoe apen in nederland´ en de arme doodsbange muizen onder de bank piepen dan in koor terug, ´Mein Fuhrer, Edelachtbare Wieroe, dat regelen wij even, Heil Wieroe´ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |