Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2014, 18:50   #61
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Iemand is op zijn tenen getrapt...
We hebben dus een echte agent in ons midden!
Op mijn tenen getrapt...? Op het einde van de maand staan ze er nog steeds op, ongeacht wat giserke en andere azijnpisserkes te zeggen hebben.

Van de acht weekends in de zomer ben ik er zes gaan MOETEN werken, daar mag gerust iets tegenover staan. In dezelfde periode heb ik ook 12 nachten gewerkt en meer dan 60 overuren gemaakt die ik verplicht terug moet pakken in een minder aantrekkelijke periode , de herfst...

En dan gaat het mij niet eens om de evidente verhoging van de pensioenleeftijd, daar heb ik niks tegen en ik zal dan ook niet gaan betogen de 19de, maar ons zogezegde hoge loon, daar staan ook prestaties tegenover wanneer giserke en andere jaloerse burgertrutten thuis zitten of in hun bedje liggen.

Maar soit, de dag dat de politie staakt, zullen we zien hoe nuttig ze nog zijn... Mocht daar uit blijken dat de politie echt niet nodig is, zoals giserke lijkt te denken, dan kan je het hele apparaat gewoon afschaffen hé...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 18:54   #62
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik heb respect voor iedereen die werkt...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 18:56   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand is op zijn tenen getrapt...
We hebben dus een echte agent in ons midden!
Ook een gemeenschapswacht, maar die gaat zich nu even niet geroepen voelen om de smartass uit te hangen. Héhé...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 18:57   #64
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook een gemeenschapswacht, maar die gaat zich nu even niet geroepen voelen om de smartass uit te hangen. Héhé...
Wat is dat, een gemeenschapswacht?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2014, 18:59   #65
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
En gij daar maar voor betalen... Wie is dan het domste, sukkelaarke?
Maak dat je er bij bent, is het devies van het profitariaat.
De burger moet toch betalen en is uiteraard de grote "sukkel".
Dat zal de prijs voor "democratie?" zijn zeker?
En juist bij de politie en de overheid zit nogal wat ....... volk die daar opgewaardeerd worden door hun machtspositie.
Niets om fier over te zijn.
Oud 3 september 2014, 19:28   #66
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Maw, een minister van begroting als hij uit een kleine partij komt, wordt ontslaan van zijn controlefunctie????
Zeker niet maar het is nog maar pas vanaf deze overduidelijke verkiezing uitslag dat NVA aanvaard wordt. (Ze moeten nu wel).
Oud 3 september 2014, 19:32   #67
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Maak dat je er bij bent, is het devies van het profitariaat.
De burger moet toch betalen en is uiteraard de grote "sukkel".
Dat zal de prijs voor "democratie?" zijn zeker?
En juist bij de politie en de overheid zit nogal wat ....... volk die daar opgewaardeerd worden door hun machtspositie.
Niets om fier over te zijn.
Profitariaat?

Er wordt nog altijd gewerkt voor het geld dat we krijgen. Een doorsnee zomer heb ik hierboven al geschetst, maar inderdaad, tijdens een druilerige herfst of een koude winter mogen we dan weer wat meer thuis blijven.

En wat dat 'opgewaardeerd' betreft, verklaar jezelf eens... 95% van de argumenten contra politie die ik hier of op andere fora en sociale media hoor, zijn 'van horen zeggen' of eigen interpretaties op niks gestoeld.

Maar goed, het is de aard van de Belg/Vlaming om een ander het licht in de ogen niet te gunnen. Daarvoor zijn we een navelstarend klootjesvolk, zagers en klagers en eeuwige calimero's die denken dat ze toch zo'n grote pechvogels zijn.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 08:17   #68
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
2

en absoluut niet jaloers op wat andere "werkenden" verdienen of krijgen

Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 4 september 2014 om 08:18.
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 08:43   #69
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Dat gat is snel gevuld.
In het zuiden zitten ze met 31 fikken per 10000 inwoners en in Vlaanderen zijn het er 27.
In de waalse boerendorpen kunnen ze het gerust stellen met een sjampetter of twee.
Oud 4 september 2014, 09:33   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat, een gemeenschapswacht?
Een nepstatuut waarin men langdurige werklozen dumpt om ze een virtuele job te geven. Die gasten die je in elke stad ziet rondwandelen met twee in hun onnozele uniform. Beetje rondwandelen, kijken of er iemand zijn vuilbak te vroeg heeft buitengezet zal zowat het moeilijkste zijn van hun dagtaak.
Volkomen nutteloos.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 12:27   #71
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Après nous le déluge.

Dat moet de leiddraad geweest zijn van Di Rupo.
Niet te verwonderen dat hij zo rap was om zich terug te trekken op Waals en Franstalig niveau.

Allemaal lijken die nu uit de kast vallen, recht op de tafel van de nieuwe regeringsvormers.

titel: Geld federale politie is op
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140902_01247845
Volgens mij moet die dienst 30% afslanken... als in Augustus hun begroting op is, dan lopen daar gewoon 30% teveel volk rond.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 12:58   #72
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Volgens mij moet die dienst 30% afslanken... als in Augustus hun begroting op is, dan lopen daar gewoon 30% teveel volk rond.
Allemaal aan de havermout! btw: ik heb de enquete ingevuld, ben een hevige havermoutfan.
Oud 4 september 2014, 13:50   #73
Fakteur
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Op mijn tenen getrapt...? Op het einde van de maand staan ze er nog steeds op, ongeacht wat giserke en andere azijnpisserkes te zeggen hebben.

Van de acht weekends in de zomer ben ik er zes gaan MOETEN werken, daar mag gerust iets tegenover staan. In dezelfde periode heb ik ook 12 nachten gewerkt en meer dan 60 overuren gemaakt die ik verplicht terug moet pakken in een minder aantrekkelijke periode , de herfst...

En dan gaat het mij niet eens om de evidente verhoging van de pensioenleeftijd, daar heb ik niks tegen en ik zal dan ook niet gaan betogen de 19de, maar ons zogezegde hoge loon, daar staan ook prestaties tegenover wanneer giserke en andere jaloerse burgertrutten thuis zitten of in hun bedje liggen.

Maar soit, de dag dat de politie staakt, zullen we zien hoe nuttig ze nog zijn... Mocht daar uit blijken dat de politie echt niet nodig is, zoals giserke lijkt te denken, dan kan je het hele apparaat gewoon afschaffen hé...
Enkel dat je heel je leven achter je rug wordt uitgelachen. Overal wordt er de middelvinger naar je uitgestoken. Voor veel mensen blijf je de eeuwige pispaal. En de opkomende generatie lacht eens als een flik zijn mond durft open doen. Vroeger had de veldwachter nog aanzien. vandaag is een flik niet meer dan een virus dat best plat gestampt mag worden. In het café of waar dan ook is iedereen vriendelijk tegen je. Ben je een minuut weg dan lachen ze met je. Maar het is ook normaal. Flikken zijn geboren klootzakken en narcisten. Plezier hebben in andermans leedvermaak en leven om iemand te kunnen kloten. Als jij daar mee kan leven? Dan ben ik liever de man die achter de vuilniskar staat. Daar heb ik tenminste nog respect voor. Meer woorden ga ik er niet over vuil maken. Omdat jullie het gewoon niet waard zijn. Mijn ongezouten mening op dit openbaar forum. Is de waarheid te kwetsend voor Mijnheer de agent dan moet hij maar aan een moderator vragen om het te verwijderen.
Fakteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 14:13   #74
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fakteur Bekijk bericht
Enkel dat je heel je leven achter je rug wordt uitgelachen. Overal wordt er de middelvinger naar je uitgestoken. Voor veel mensen blijf je de eeuwige pispaal. En de opkomende generatie lacht eens als een flik zijn mond durft open doen. Vroeger had de veldwachter nog aanzien. vandaag is een flik niet meer dan een virus dat best plat gestampt mag worden. In het café of waar dan ook is iedereen vriendelijk tegen je. Ben je een minuut weg dan lachen ze met je. Maar het is ook normaal. Flikken zijn geboren klootzakken en narcisten. Plezier hebben in andermans leedvermaak en leven om iemand te kunnen kloten. Als jij daar mee kan leven? Dan ben ik liever de man die achter de vuilniskar staat. Daar heb ik tenminste nog respect voor. Meer woorden ga ik er niet over vuil maken. Omdat jullie het gewoon niet waard zijn. Mijn ongezouten mening op dit openbaar forum. Is de waarheid te kwetsend voor Mijnheer de agent dan moet hij maar aan een moderator vragen om het te verwijderen.
Mijn spruit van 9 kijkt nog steeds op naar politieagenten, dat is een kwestie van opvoeding, denk ik. Nu begin ik wel te twijfelen aan de opvoeding die jij je kinderen meegeeft. Hopelijk leer je ze niet dat ze virussen moeten plat stampen, zal niet lukken.

Zielige post moet ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 4 september 2014 om 14:13.
Leopold de halve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 14:28   #75
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve Bekijk bericht
Mijn spruit van 9 kijkt nog steeds op naar politieagenten, dat is een kwestie van opvoeding, denk ik. Nu begin ik wel te twijfelen aan de opvoeding die jij je kinderen meegeeft. Hopelijk leer je ze niet dat ze virussen moeten plat stampen, zal niet lukken.

Pluzeen.
Oud 4 september 2014, 14:36   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zei Jack tegen een flik, die drie puntjes maken het sarcasme duidelijk dat in de boodschap verweven zit.
Oud 4 september 2014, 14:39   #77
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve Bekijk bericht

Het is dan ook een klein kind nog.

Als hij wat ouder is en ze wat beter leert kennen komt daar wel verandering in.

Wie weet gaat hij zichzelf dan ook afvragen waarom je hem zo onnozel hebt gehouden.
Oud 4 september 2014, 15:14   #78
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is dan ook een klein kind nog.

Als hij wat ouder is en ze wat beter leert kennen komt daar wel verandering in.

Wie weet gaat hij zichzelf dan ook afvragen waarom je hem zo onnozel hebt gehouden.
Hopelijk vraagt ze zich dat af want ik stimuleer een kritische geest. Er zal een tijd komen dat ze zich er tegen zal verzetten en alles wat ik haar heb geleerd zal verwerpen en nog later,dan zal ze haar eigen gedacht vormen. Zo gaat dat in de ontwikkeling van een kind.

Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 4 september 2014 om 15:15.
Leopold de halve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 15:25   #79
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ergens in een minuscuul artikeltje meldt de Standaard dat de regering (Wathelet en Chastel) bereid zijn om het gat van 22 miljoen te dichten dit jaar. Goed gespeeld van De Bolle.
Oud 4 september 2014, 16:17   #80
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ja maar wie gaat dan de 80-jarige madammekes met een Vlaamse vlag den bak in draaien, zoals daar in Brussel op een 21°juli ?

Dju, opnieuw beginnen: de quoot is verkloot.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 september 2014 om 16:22.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be