![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van de acht weekends in de zomer ben ik er zes gaan MOETEN werken, daar mag gerust iets tegenover staan. In dezelfde periode heb ik ook 12 nachten gewerkt en meer dan 60 overuren gemaakt die ik verplicht terug moet pakken in een minder aantrekkelijke periode , de herfst... En dan gaat het mij niet eens om de evidente verhoging van de pensioenleeftijd, daar heb ik niks tegen en ik zal dan ook niet gaan betogen de 19de, maar ons zogezegde hoge loon, daar staan ook prestaties tegenover wanneer giserke en andere jaloerse burgertrutten thuis zitten of in hun bedje liggen. Maar soit, de dag dat de politie staakt, zullen we zien hoe nuttig ze nog zijn... Mocht daar uit blijken dat de politie echt niet nodig is, zoals giserke lijkt te denken, dan kan je het hele apparaat gewoon afschaffen hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik heb respect voor iedereen die werkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een gemeenschapswacht, maar die gaat zich nu even niet geroepen voelen om de smartass uit te hangen. Héhé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De burger moet toch betalen en is uiteraard de grote "sukkel". Dat zal de prijs voor "democratie?" zijn zeker? En juist bij de politie en de overheid zit nogal wat ....... volk die daar opgewaardeerd worden door hun machtspositie. Niets om fier over te zijn.
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeker niet maar het is nog maar pas vanaf deze overduidelijke verkiezing uitslag dat NVA aanvaard wordt. (Ze moeten nu wel).
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Er wordt nog altijd gewerkt voor het geld dat we krijgen. Een doorsnee zomer heb ik hierboven al geschetst, maar inderdaad, tijdens een druilerige herfst of een koude winter mogen we dan weer wat meer thuis blijven. En wat dat 'opgewaardeerd' betreft, verklaar jezelf eens... 95% van de argumenten contra politie die ik hier of op andere fora en sociale media hoor, zijn 'van horen zeggen' of eigen interpretaties op niks gestoeld. Maar goed, het is de aard van de Belg/Vlaming om een ander het licht in de ogen niet te gunnen. Daarvoor zijn we een navelstarend klootjesvolk, zagers en klagers en eeuwige calimero's die denken dat ze toch zo'n grote pechvogels zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 2
en absoluut niet jaloers op wat andere "werkenden" verdienen of krijgen ![]()
Man invented language to satisfy his deep need to complain Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 4 september 2014 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gat is snel gevuld.
In het zuiden zitten ze met 31 fikken per 10000 inwoners en in Vlaanderen zijn het er 27. In de waalse boerendorpen kunnen ze het gerust stellen met een sjampetter of twee. ![]()
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nepstatuut waarin men langdurige werklozen dumpt om ze een virtuele job te geven. Die gasten die je in elke stad ziet rondwandelen met twee in hun onnozele uniform. Beetje rondwandelen, kijken of er iemand zijn vuilbak te vroeg heeft buitengezet zal zowat het moeilijkste zijn van hun dagtaak.
Volkomen nutteloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Allemaal aan de havermout! btw: ik heb de enquete ingevuld, ben een hevige havermoutfan.
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zielige post moet ik zeggen.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 4 september 2014 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei Jack tegen een flik, die drie puntjes maken het sarcasme duidelijk dat in de boodschap verweven zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij wat ouder is en ze wat beter leert kennen komt daar wel verandering in. Wie weet gaat hij zichzelf dan ook afvragen waarom je hem zo onnozel hebt gehouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hopelijk vraagt ze zich dat af want ik stimuleer een kritische geest. Er zal een tijd komen dat ze zich er tegen zal verzetten en alles wat ik haar heb geleerd zal verwerpen en nog later,dan zal ze haar eigen gedacht vormen. Zo gaat dat in de ontwikkeling van een kind.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 4 september 2014 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ergens in een minuscuul artikeltje meldt de Standaard dat de regering (Wathelet en Chastel) bereid zijn om het gat van 22 miljoen te dichten dit jaar. Goed gespeeld van De Bolle.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar wie gaat dan de 80-jarige madammekes met een Vlaamse vlag den bak in draaien, zoals daar in Brussel op een 21°juli ?
Dju, opnieuw beginnen: de quoot is verkloot. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 september 2014 om 16:22. |
![]() |
![]() |