![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het voorstel eens en analyseer waarom ze deze wet willen aanpassen. Dan moet u niet zo roepen en schreeuwen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Entre le fort et le faible, entre le riche et le pauvre, entre le maître et le serviteur, c'est la liberté qui opprime et la loi qui libère » Henri Lacordaire .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen horen op hun 14 nog te studeren , ipv te neuken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw bijdragen zijn regelmatig best interessant. Jammer dat je hier complete bullshit verkoopt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , over wat dan wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de teksten, dat is veel beter dan hier te leuteren over de leeftijd en school en ....
kijk hier eventueel http://nieuws.vtm.be/binnenland/1125...eks-op-14-jaar Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 oktober 2014 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen !!!! Laat uw kinderen eerst kinderen zijn ,
als ze meerderjarig zijn (voor mij is dat van 18) , heb je nog tijd zat om te neuken !!!! Er over praten met bv een 14 jarige , ja , natuurlijk !! Zelfs sommige +18ers wippen er maar op los , zonder de gevolgen er bij te nemen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 oktober 2014 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij denkt dat ze nu nog niet vossen of wa?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Bizar, een N-VA'er die regelneverij en wettendiarree verdedigt.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh jawel , toen , nu & heden !!
Maar ik ben van mening , geraak je zwanger , draag dan de gevolgen ook maar !! Geen abortus (omdat ze zwanger zijn zonder er bij nagedacht te hebben) , draai er maar voor op , dan weten ze exact wat dat kwakje slagroom hun zal kosten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 oktober 2014 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Seks op 14 jaar wordt niet gelegaliseerd maar uit het strafrecht geschrapt.
En dat zal waarschijnlijk alleen gebeuren als de sekspartner ook minderjarig is. Seks onder minderjarigen is immers in de praktijk niet gemakkelijk te vervolgen want de bevoegdheid ligt bij de jeugdrechter die maar weinig instrumenten heeft om op te treden. Ja hij kan die twee minderjarigen in een instelling opsluiten. Maar is dat de oplossing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als een meisje zwanger raakt zal ze echt jouw retardataire opinie niet nodig hebben hoor om dat medische probleem van ongewenste zwangerschap op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2014 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 10 pinten op een avond niet overdreven is dan is 1 joint op een avond dat heel zeker niet.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2014 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men beter nadenkt , maar nee , eerst zwanger worden ?? Tot uw minderjarige dochter zwanger wordt , wat dan ?? Wat ga je dan doen , of ondernemen ?? Wat met de vader van het kind , en wat indien die (net) meerderjarig is ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regering stemt dus voor meer tienerzwangerschappen, meer drugcriminaliteit en meer gokverslavingen als ik het goed begrepen heb.
En als je een nestje poesjes hebt dan best vermoorden anders kost het je duizend euro aan sterilisaties. We willen namelijk geen zwerf-lapjes-katten, maar dure sierpoezen die niet buiten mogen en een ratten- en muizenplaag in de hand werken. Maar dat stimuleert de verkoop van verdelgingsmiddelen dus dat vinden we goed want het brengt op voor de corporaties. Lang leve Absurdistan. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 oktober 2014 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je omdat je drugs neemt, geweld gaat plegen, dan is het die geweldpleging die verboden is, en moet bestraft worden (met of zonder drugs). Omdat geweldpleging de vrijheid van een ander aantast. Maar als jij thuis drugs neemt, of in een club of weet ik veel, dan is dat niemand zijn affaire. Ik zal er direct bij zeggen dat ik dat idioot vind en dat dat in veruit de meeste gevallen enkel maar slecht voor U kan zijn, maar het is uw vrijheid om uzelf omzeep te helpen op de manier die ge zelf kiest. Vrijheid is vrijheid, en anderen hebben U niet te betuttelen. |
|
![]() |
![]() |