![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ieder op zich een strategie bedenken om te overleven in deze dierenwereld. Bij 'uitzonderingen' moet je al gaan aan moeder Theresa, dat is om te schaterlachen en niet van deze wereld, elke vorm van ethiek kan je dan ook beter negeren, dat is praat voor de vaak en schijnheilig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://rationalwiki.org/wiki/Mother_Teresa Een van die narcisten die goed wist hoe mensen om de tuin te leiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 2 november 2014 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 2 november 2014 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De manager hoopt dan dat ze zelf vertrekken, het bespaart je dan heel wat geld natuurlijk, uiteindelijk gaat het over niets anders dat. Moest dat anders liggen dan zouden we met z'n allen nog maar halftijds moeten werken, in deze narcistische dierenwereld is zoiets natuurlijk ondenkbaar. Beter is te zeggen dat het wel denkbaar is maar dat is buiten die managers gerekend, zij doen er alles aan om je te blijven misleiden. Laatst gewijzigd door tandem : 2 november 2014 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Tja, daar heb ik al gedacht. Maar het is wel een drastische beslissing, die neem je niet zomaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is: ofwel heb je chance, zoals ik, en komt er een nieuwe directie die het spel uit kuist. Maar als die er niet in zit, is het NU het moment om iets anders te zoeken. Je kan nu nog, want je hebt die gasten nog niet expliciet tegen U. Maar het kan van een klein voorval afhangen, en ge zijt de zondenbok. En dan is het al wat laat, want dan gaat het moeilijk zijn om "presentabel" over te komen bij een nieuwe werkgever, zonder referenties of dergelijke, en met uw hierarchie tegen U. En als je wacht tot de ganse santeboetiek ineen stort, dan maakt ge zelf ook deel van de brokken hoor. Wie wil er nu iemand aanwerven die jaren deel uit maakte van een bende klungels die uiteindelijk afgestraft werden ? Want je gaat natuurlijk mee delen in de schade. Zoals ik zegde: probeer je zo goed mogelijk te verstaan met uw incompetente hierarchie, en *laat vooral niet blijken dat ge ze oenen vindt*. En neem uw tijd om echt iets anders te vinden. Met wat vleierij krijg je misschien zelfs nog een heel mooie aanbevelingsbrief van uw manager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Waarom moet je voorzichtig zijn eigenlijk? Bang dat je terug in het vizier komt en men je alweer gaat trachten te vernietigen/pesten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Meer dan 10 jaar geleden had ik de directie van mijn toenmalige werkgever een e-mail gestuurd over de incompetentie van het lokale management. Geen persoonlijke opmerkingen, alleen maar een opsomming van dingen die verkeerd liepen en suggesties voor verbetering. De maandag daarop werd ik ontslagen, ik moest onder begeleiding mijn bureau leegmaken en werd buitengezet. Wel met een mooie opzegvergoeding.
De maandag daarop ben ik aan de slag gegaan bij een concurrent en enkele jaren later was mijn oude werkgever failliet. Ik ben geen rancuneus persoon maar toen heb ik hartelijk gelachen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 2 november 2014 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Het is normaal een goed draaiende business : het geld stroomt binnen. Nu heeft directie op enkele jaren tijd er wel voor gezorgd dat winst omgezet is in verlies en de buitenlandse bazen zich toch vragen beginnen stellen. ... maar ze luisteren enkel naar managers ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Er is niet genoeg solidariteit onder het personeel. De enkelingen die gereageerd hebben, zijn zelf als de 'problemen' gedetecteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
... ik kan het gewoon niet verbergen dat het 'oenen' zijn, maar momenteel hebben ze mij nog nodig en laten me dan ook gerust. Er zijn al rare dingen gebeurd, zoals iemand die een directeur letterlijk ging uitschelden om zijn ontslag te krijgen ... want dan ook prompt gebeurde ... tot zijn eigen voldoening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |