![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons bij de feiten blijven: een N-Va-schepen verbiedt een optreden in een CC dat door de gemeenschap bekostigd werd. Keur je dat goed? Enkel ja of neen volstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er zijn weinig zaken die ik zo expliciet en met 100% overtuiging verdedig als dit. Bij deze doe ik graag volgende publieke oproep : waarschuw mij aub direct moest U mij ooit kunnen betrappen op enige nuancering of gematigdheid als het over het blok & zijn ideologie en de absolute juistheid van het cordon hier rond gaat. Dan moet ik onmiddellijk naar het UZ voor een grondige medische check-up. En sorry voor mijn off-topic, wat mij betreft mag het terug verder gaan over censuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het woord doorzichtig idd beter weggelaten.
Feit blijft dat je niet antwoordt op de onomstotelijke waarheid dat het CS veel verder gaat dan alleen meningen censureren die het regime niet bevallen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 november 2014 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cordon is een politieke afspraak onder de vlaamse partijen om géén bestuursakkoorden op geen enkel niveau met het blok af te sluiten. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het enkel die afspraak betrof had de Genste logerechter het VB de mond niet hoeven te snoeren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 november 2014 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt ook op maatschappelijk vlak toegepast tot syndicaal- en beroepsverbod toe.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het CS wel degelijk met censuur te maken heeft bewijst het bestaan van een nota bij de BRT en een hele resem artikels, o.a. dit:
Citaat:
Zelfs na de uitspraak in Gent blijft de BRT een openbaar orgaan, gesponsord met het geld van �*lle belastingbetalers (ook met het geld van "foute" kiezers), en heeft ze niet het recht om bepaalde meningen te censureren. De voltallige media brengen laten trouwens maar al te graag mensen aan het woord die zaken goedpraten die véél verder gaan dan de mening van het Vlaams Belang.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK ben daartegen, en JIJ bent daar ook tegen, maar toch zullen we ons allebei aan de regelgeving terzake moeten houden.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-Va maakt zich schuldig aan censuur. Jij mag er nog een ganse ton 'red herrings' bijsleuren, de censuur is een feit dat je niet kan vergoelijken. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan ... ja , juist. Ze hebben altijd smerig spel gespeeld, ook al zijn ze bv. dokter aan de oostkust met een Fransklinkende naam. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 20 november 2014 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jaja, die NVA-schepen is op haar eentje de volledige raad van bestuur ![]() 't Kan natuurlijk ook zijn dat zij in de plaats van die anderen heeft gestemd, alles is mogelijk bij zo'n valse achterbakse karakters..... ![]() Of ze had die beslissing van tafel kunnen vegen, die NVAers hebben toch al niet veel op met de democratie......
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() NVA behoort ook tot die partijen die op dat vlak censureert. En de wet volgt dus. Dat is juist. er valt niets goed te praten of anders. Het is gewoon zo. Stemhokje dan maar.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 november 2014 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit komt NIET van een N-Vster...
Citaat:
Rarara van wie is deze tekst. Een tekst die niet alle bevestigde dat meester censuur hier ruled, maar ook dat het de heersende caste was/IS die ons op een neo-nazistisch wijze totalitaire oekazen, censuur en repressie opsolfert.
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Ik vind dat dat niet tot haar taken zou mogen behoren.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Het is géén censuur:
- De vrije meningsuiting is niet beknot - Voor zover ik kan zien is er geen verbod op die kerel zijn dingen Het enige wat er gebeurd is is dat de uitbater van de zaal (in dit geval de overheid) het evenement niet passend vindt voor de zaal. Zoiets gebeurd elke dag. Het gebruik van een cultureel centrum heeft voor de organisator het voordeel dat het spotgoedkoop is (want de meeste kosten zijn gedragen door de gemeenschap) maar er is geen enkele garantie dat je de zaal gaat kunnen of mogen gebruiken. Net als dees evenement een njet kreeg zullen er ook andere evenementen een njet krijgen. Had het over een privé zaal gegaan, dan had je gelijk, maar in deze situatie niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Ik ga hier geen uitgebreid opiniestuk over schrijven, het is toch off topic.
|
|
![]() |
![]() |