![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw godsdienstvrijheid is beperkt, anders ging uw soort ook hier koppensnellen en handjes afhakken. Bol het af als het u niet bevalt. Zal het niet vrijwillig zijn, op termijn wordt het gedwongen, terug naar zandbak van oorsprong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uwe westerse 'cultuur' is niet mijn westerse cultuur (al geloof ik niet dat jij jaagt)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Over mijn lijk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Tuurlijk jongen. Dit soort opmerkingen beschouw ik als het gereutel van minder ontwikkelde Hominidae.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de moslimlezers op dit draadje. Even lekker meegenieten:
Hoe slacht ik een halalkoe? OPGELET : in de eerste minuut ziet U het afgrijselijke schouwspel van de koe die verdoofd wordt met een elektrische schok! de moslimkijker is hierbij gewaarschuwd. In de rest van het filmpje ziet u hoe ongelooflijk leuk de schaapjes en de koetjes het vinden om onverdoofd de keel te worden overgesneden waarna ze nog een minuut of tien kunnen spartelen, opgehangen aan één poot. Lachen geblazen moslims! https://vimeo.com/25763980 nog even ter info: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 mei 2015 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vooral omdat het een sadistische en publieke uiting is van achterlijke religies in een omgeving die ik net wil ontdoen van zulke verouderde keurslijven.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ritueel slachten dient afgeschaft te worden.
Even terug in de tijd: Citaat:
Stel ik mij wel weer de vraag waarom wij rekening moeten houden met die garde hun rituelen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor 1 persoon sadisme is, is voor een ander genot.
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://vimeo.com/25763980
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 mei 2015 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Jaja, maar wat maakt het uit? Ik woon relatief dichtbij een halal-slager, als ritueel slachten verboden wordt dan moet ik verder reizen voor het vlees op mijn bord. Dat vind ik veel kwalijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar als volwassenen geloven in een onzichtbare, almachtige vriend en in die vriends naam misdaden plegen, hoe subjectief/relatief is dat?
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 mei 2015 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom op maddox, laten we serieus blijven. 2: Wat moet ik nader verklaren? het interesseert mij gewoon niet hoe dieren worden gedood, zolang ik maar mijn stukje vlees bij het eten heb. Jij vindt het blijkbaar wel relevant, maar daar wil ik wel graag argumenten voor zien. Wat is er mis mee om de strot bij beesten door te snijden? en hoe is dat gruwelijker dan bijvoorbeeld de bio-industrie? 3: Neuh, hoe meer dode koeien, schapen, geiten hoe beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Omdat een dier zo weinig mogelijk zou lijden . Terwijl het vlees toch de reden van (zijn -haar) bestaan is .
Het vasthouden aan 1000 jaar oude regeltjes in oude boeken is geen reden . Niet voor Joden , pedofeet-aanbidders , satanisten of anderen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trouwens, de halal slacht kan besmetting met e-coli bacterie veroorzaken en bovendien wordt het vlees taaier omdat het dier extra angsthormonen produceert.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |