![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zever van onze dagelijks buiten gestampte dubbelnick
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Alle tegenstanders van de NVA zien dat wel gebeuren. Ik denk de draadstarter nog het meest van al (die wil de stemmen van NVA terug naar VB zien gaan).
Persoonmlijk vind ik het verhaaltje van Eyskens afgezaagd. Zeker als het van die kwal komt, dan hecht ik niet veel waarde aan die zever. Maar hej, als je iets genoeg herhaalt dan zullen de mensen dat wel geloven zeker. Voor deze verkiezingen was de strategie om van de NVA racisten te maken. Nu proberen ze er Neo-Belgicisten van te maken. Ik denk dat de mensen daar wel door kunnen kijken. But feel free to try...
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van mijn zoon is van hoge Britse adel (ouders verschillende kastelen, landerijen en zelfs een aantal kerken in hun bezit, hoe dat precies zit met die kerken , dat weet ik niet maar het is zo). Hij volgt de hoogste militaire school (schijnt tradietie te zijn in de familie) Zijn vliegberevet heeft 1OO.OOO pond gekost. De gewone man zit daar niet hé, dat kan je wel begrijpen. Hoe zijn ze met elkaar in contact gekomen zal je vragen , wel zowel hij als mijn zoon steken als hoby (eigenlijk meer bezeten passie) computers in elkaar en ze schrijven recenties over onderdelen die hen ter beoordeling worden toegestuurd. Maar goed , dit alles even terzijde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Contractbreuk? Het blikje vooruit stampen? Putje vullen uit de algemene spaarpot?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Je hebt inderdaad ook nog de kaloten, dat is waar.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Domme uitspraken behoren gelukkig tot het verleden, iedereen lijkt z'n draai gevonden te hebben. De enige partij die geen stempel kan drukken op het beleid is CD&V.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Dat een ander een heel vermogen erft, doet me niets. Citaat:
Als het geld maar op de één of andere manier terugstroomt in de economie.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 19 augustus 2015 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Steunt u het FN in la France?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb de theorie in avondles gevolgd en na 7 maanden examens afgelegd en was voor de 18 vakken geslaagd. Ik zat nochtans tegelijk in dezelfde lokalen hetzelfde examen af te leggen als diegenen die in de Sabena-school een heel jaar dagles volgden. Ik had een 50-tal vlieguren in de luchtmacht gedaan voor ze me daar buiten knikkerden. Die kon ik natuurlijk meepikken. Vervolgens €20000 geleend van de plaatselijke kleine bank met uitstel van betaling en tegelijk interims doen om de rest van de uren te doen en vervolgens de praktijktests af te leggen. Gaan studeren zou mij en/of mijn ouders wel wat meer gekost hebben.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 augustus 2015 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een geloofwaardige voorspelling van de profeet Eyskens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |