![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets te vroeg gelachen denk ik: bedoel je een terminale patiënt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 februari 2016 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten je daar eerst kalmeren en ontnuchteren. Het is mijn inziens een beter aanpak dan onmiddellijk iemand neer te schieten. http://forum.politics.be/showthread.php?p=7887377
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom staat daar "Stubru dj" is toch irrelevant.
Of heeft die staan roepen "ben dj op stubru en zal alles daar eens haarfijn uitl....bla bla bla" Waarschijnlijk misbruik willen maken van bekendheid en denken dat zij iets meer mogen; Eer ze u in de bak smijten , zal u natuurlijk al zeer irritant geweest zijn. Enkel spijtig dat je in de bak niet hebt kunnen draaien. 1 -0 voor security en flikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk jij dat ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar mijn moeder heeft 10 jaar lang tussen hemel en aarde gezweefd en een groot deel van die jaren was voor de GSM-tijd. Mocht ik dan tien jaar lang niet buiten van u? Als u een chronisch zieke of gehandicapte in huis hebt waarvoor u zorgt, trapt u het dan zomaar af met het excuus : 'k heb mijn gsm-ke bij, dus het mag. Nee, u zorgt dat er gedurende een paar uur iemand in huis is die u kan vervangen zodat u ongestoord kunt genieten van uw avondje uit. Voor het geval u het niet weet, mensen die dag in dag uit voor een zieke of gehandicapte zorgen hebben echt behoefte aan een ongestoord uitje nu en dan! Zoals u het voorstelt, kon er vroeger niemand buiten gaan! Omdat we geen mobieltjes hadden. Wat waren wij te beklagen, zeg! Bent u echt zo piepjong of zo onnozel! Allee, probeer u een wereld zonder Gsm's voor te stellen. Dat bestaat hoor, of heeft bestaan. En toen ging het leven ook door. En de mensen waren veel rustiger omdat ze niet voortdurend gestoord werden door een kakofonie van beltonen aan alle kanten!
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn nog voorbeelden van. Zwembaden waar een badmuts verplicht is vb. Festivals waar geen flesjes mee binnen mogen. Sportwedstrijden geen vuurwerk of soortgelijke, gelegenheden alleen maar met plastron ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet om een aanhouding.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men je opsluit in de cel dan vind ik dat je mag aannemen dat je aangehouden bent, waarom zit je anders opgesloten in de cel?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij nooit moeten afkoelen in een politiecel ?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet ? Onze samenleving bestaat niet uit engeltjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik in elk geval niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Vluchteling-aanranders behandelen we met fluwelen handschoenen. Iemand die met zijn gsm filmkes wilt maken van teen of tander wordt in elkaar gemept.
Yep, onze polis zijn dikke jeanetten die gemakkelijke targets gebruiken om zich uit te leven. Triestig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of de politie regels dient te handhaven die door private organisaties opgelegd worden?
Vertel me aub niet dat ik daar belasting voor betaal?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor het carnaval ook. Mij lijkt het beter dat die mensen hun eigen beveiliging betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mensen oppakken of opsluiten zonder correcte administratie...dat is m.i. iets voor Zuid-Amerikaanse Junta's, voor de Franco's, Pinochets of Chinezen. als je dat tolereert, dan weet je dat er binnenkort ook mensen verdwijnen ... mss kan je de URL 'dwazemoeders.be' alvast registreren en iets bijverdienen binnenkort ? https://nl.wikipedia.org/wiki/Gedwongen_verdwijning |
|
![]() |
![]() |