Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2016, 17:56   #61
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In de VS doen ze dat met verkrachters in de gevangenis.
Met een stuk of 10 bewerken ze zijn hol dermate zodat hij voor de rest van zijn leven niet meer normaal kan kakken.
http://www.liveleak.com/view?i=fad_1453110054
Zend hem naar den bak in Brazilië!
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 17:59   #62
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Het valt in dit soort zaken altijd op hoe het Rode Kruis die feiten direct minimaliseert en altijd benadrukt dat dit alleenstaande gevallen zijn. Het is duidelijk dat het Rode Kruis veel belang heeft bij deze instroom, hun rekeningen worden hierdoor ongetwijfeld serieus gespekt. Smerig zootje linkse vriendjes.

Wat betreft de feiten: zo'n analfabetische holbewoner die zogezegd op de vlucht is en hier opgevangen wordt zou men ter plaatse moeten doodslaan als ze zoiets doen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 18:00   #63
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Die verkrachter is inderdaad een onnozelaar en hij moet volgens mij terug naar zijn eigen land gestuurd worden en daar in gevangenis blijven voor wat hij deed. Ik heb geen probleem met de migranten die hier komen als ze zich goed verdragen.
Man man man, dit soort links-waalse onzin is on-ge-lo-fe-lijk.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 18:10   #64
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Had die hier niet geweest, ze was niet verkracht. Probeer dat eens te ontkennen.
Wedden dat daar niemand durft aan te beginnen met dat te ontkennen.

Dat was het dacht ik.

Gelijk terugsturen naar land van herkomst. Raus!!!
Oud 19 februari 2016, 18:17   #65
Anitta
Banneling

Standaard

en blijkbaar nog een geval dat moet doodgezwegen worden.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...dhtml?show=art

Citaat:
Volgens Open Vld werd er recent een mannelijke jogger met een mes aangevallen en een vrouwelijke jogger aangerand. "Beide feiten werden angstvallig voor het publiek geheim gehouden", zei het lokale bestuur van Open Vld. "Dat pikken we niet, we willen dat onze bevolking dit weet."
Citaat:
Excuses
Voorzitter Patrick Schroyen heeft zich ondertussen geëxcuseerd voor de uitspraken op Facebook. "Ik geef volmonding toe dat uitspraak over het bouwen van een muur volledig misplaatst was. Dit was verkeerd. Wij liberalen zijn net voor integratie en dit geeft het tegenovergestelde weer. Ik wil mij namens mijn afdeling excuseren ten aanzien van iedereen die ik hiermee geschoffeerd heb."
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 18:23   #66
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kom met de regelmaat van de klok al wel eens aan de kust en dan ga ik mijn inkopen doen in de bewuste straat in Veurne.

Je merkt tegenwoordig dat daar een hoopje figuren rondlopen die er niet gewenst zijn. (waarschijnlijk van Koksijde gekomen waar ze zitten)

Ook De Panne, Adinkerke, St-Idesbald hebben van de 'veeg'.

Maar het is duidelijk, als men ze in Calais gaat 'buitensmijten' moet je echt geen slimme zijn om te weten naar waar dat gespuis dan gaat lopen.

Als men die invasie en zogezegde oorlogsvluchtelingen en asielzoekers niet de deur gaat wijzen, dan helemaal foutlopen.

Ik schreef een tijd geleden nog, een tijdelijke humanitaire hulp bieden maar als dat zo verder gaat en in stijgende lijn gaat met verkrachtingen en andere onhebbelijkheden dan mag die humanitaire hulp stoppen en ze gelijk terugsturen, grenzen dicht.

Wat doen Politici, het doodzwijgen en bepaalde persorganen monddood maken.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2016 om 18:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 18:25   #67
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ts, dom van mij.
Natuurlijk is 't haar schuld, zij heeft zich hoogstwaarschijnlijk niet aan de richtlijnen gehouden.
Uiteraard, hoe ging ze gekleed?
Oud 19 februari 2016, 18:29   #68
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik kom met de regelmaat van de klok al wel eens aan de kust en dan ga ik mijn inkopen doen in de bewuste straat in Veurne.

Je merkt tegenwoordig dat daar een hoopje figuren rondlopen die er niet gewenst zijn. (waarschijnlijk van Koksijde gekomen waar ze zitten)

Maar het is duidelijk, als men ze in Calais gaat 'buitensmijten' moet je echt geen slimme zijn om te weten naar waar dat gespuis dan gaat lopen.

Als men die invasie en zogezegde oorlogsvluchtelingen en asielzoekers niet de deur gaat wijzen, dan helemaal foutlopen.

Ik schreef een tijd geleden nog, een tijdelijke humanitaire hulp bieden maar als dat zo verder gaat en in stijgende lijn gaat met verkrachtingen en andere onhebbelijkheden dan mag die humanitaire hulp stoppen en ze gelijk terugsturen, grenzen dicht.

Niet goed, blijkbaar.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 18:51   #69
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik las op teletekst dat de regering 80 imams gaat aanwerven voor de vestiging van een "Europese" islam.
Vreemd want volgens Jambon is er niets mis met de islam noch met de koran en moeten we er zelfs respect voor hebben.
Zotte kosten dus.
Tot zover de scheiding tussen staat en kerk.
Oud 19 februari 2016, 18:51   #70
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat gespuis wordt nu ontvangen in Zeebrugge.
CAW middenkust heeft een "info" centrum geopend en "Dokters v.d. wereld" hebben een medisch "hulpcentrum" geopend om die ILLEGALEN te steunen in hun pogingen om in Engeland te geraken !
Tip: in het tv nieuws zal dit waarschijnlijk aan bod komen...

Laatst gewijzigd door Boduo : 19 februari 2016 om 18:52.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 20:12   #71
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack Tutter Bekijk bericht
Gelukkig verkrachten enkel moslim vluchtelingen jonge vrouwen.
We hebben al werk genoeg met ons eigen krapuul, we moeten er niet nog meer importeren. Zeker als dat krapuul nog eens komt om hier de boel te terroriseren. Of geloof je nu echt dat al die zedenfeiten geen vorm van georganiseerde terreur zijn?
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 19 februari 2016 om 20:13.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 20:44   #72
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het valt in dit soort zaken altijd op hoe het Rode Kruis die feiten direct minimaliseert en altijd benadrukt dat dit alleenstaande gevallen zijn. Het is duidelijk dat het Rode Kruis veel belang heeft bij deze instroom, hun rekeningen worden hierdoor ongetwijfeld serieus gespekt. Smerig zootje linkse vriendjes.

Wat betreft de feiten: zo'n analfabetische holbewoner die zogezegd op de vlucht is en hier opgevangen wordt zou men ter plaatse moeten doodslaan als ze zoiets doen.
Als er 1000 van die gevallen zijn dan zijn dat vandaag de dag 1000 alleenstaande gevallen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 20:55   #73
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In het kader van gelijke rechten tussen man en vrouw zijn er de laatste jaren heel wat vrouwelijke agenten aangeworven. Die geiten worden veelal ingezet voor parkeerboetes uit te schrijven. In de plaats daarvan zouden ze die beter her en der uitzenden in burger als lokaas om zo zoveel mogelijk van die testosteronbommen te arresteren, dan gaan ze eindelijk eens hun loon waard zijn.

Maar nee, daar worden ze niet voor ingezet. Geef ze een politiebroek aan om op zoek te gaan om brave burgers te koeioneren en ze hebben praat voor 100 maar als het is om echt politiewerk te verrichten is er geen kat thuis.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2016 om 20:56.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 21:38   #74
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Gemiddeld 8 aangiften, dagelijks...
Je info is verouderd. Sorry om dit aan te geven.

Volgens de moslima's in Diegem en de Blokkendoos moet jouw cijfer naar boven gecorrigeerd worden.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 21:44   #75
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is precies alsof ik die verkrachter ben met er simpel op te (willen) wijzen dat niet alle vluchtelingen verkrachters zijn.

Ik besef het… een gevaarlijke stelling
Je hebt gelijk tutter. Misschien kan je wat statistische info geven over de verkrachtingen in Syrie, Irak en Lybie, door belgen. Kwestie van te kunnen vergelijken, maar wel graag met naam en toenaam.

Laatst gewijzigd door Conscience : 19 februari 2016 om 21:44.
Oud 19 februari 2016, 21:45   #76
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
We hebben al werk genoeg met ons eigen krapuul, we moeten er niet nog meer importeren. Zeker als dat krapuul nog eens komt om hier de boel te terroriseren. Of geloof je nu echt dat al die zedenfeiten geen vorm van georganiseerde terreur zijn?
In Keulen wel. Maar ik vrees dat het ook een hobby is van mensen voor wie de vrouw minderwaardig is aan de man. Dat verander je niet zomaar met een kursusje, terwijl de (gesubsidieerde) moskee klaar staat om dat dagelijks erin te pompen. Wordt het niet tijd dat de overheid eens de mensenrechten inzet ten vóórdele van de bevolking?

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 februari 2016 om 21:47.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 21:59   #77
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is precies alsof ik die verkrachter ben met er simpel op te (willen) wijzen dat niet alle vluchtelingen verkrachters zijn.

Ik besef het… een gevaarlijke stelling
Lees liever eens goed wat ik schrijf.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 22:03   #78
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als er 1000 van die gevallen zijn dan zijn dat vandaag de dag 1000 alleenstaande gevallen.
Natuurlijk zijn het alleenstaande gevallen!
Ik zou er ook niks aan hebben moest een crossdresser naast mij komen tellen hoeveel keer ik er in en uit moest. En dan nog komen lachen zeker met de lengte van mijn Filiberke en de tijdsduur dat hij nadien bewusteloos viel.
Nee hoor, ik verkies in die omstandigheden altijd om een alleenstaand geval te zijn en te blijven.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 22:05   #79
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Moet ik onze Belgische IS strijders meetellen?
Namen tutter. Geen gezeik.
Oud 19 februari 2016, 22:07   #80
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Leg het eens uit wat je concreet bedoelt, Libro. Ik ben zoals je wellicht reeds opgemerkt hebt niet van de slimsten.
Niet doen Libro! ge gaat hem nog dommer maken!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be