![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak eens de rekening en kijk waar de verschillen zitten tussen de aankoop van een kleine wagen (en inschrijvingstaks, wegenbelasting, onderhoud, brandstofverbruik, verzekering...) en die van een snelle pedelec (en aankoop helm, verzekering, inschrijving en onderhoud).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gemerkt dat in het noorden van de provincie Luik men het goede voorbeeld van BEL-Limburg gevolgd heeft wat bewegwijzering van het fietsknooppuntennetwerk betreft. En eerlijk gezegd: Duitsland begint ook beter te worden. PS op mijn laatste fietstocht heb ik speciaal opgelet. Geen enkel leeftijdsgenoot(60+) die ik tegenkwam had een gewone fiets. Ze hadden allemaal hulp van een electromotor. Mijn vrouw en ik worden precies een rariteit. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door pajoske : 14 september 2016 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige werd het barokke systeem van Limburg gelukkig niet verder gevolgd. In de andere Vlaamse provincies noch in Nederland. Het is immers veel gemakkelijker werken met korte cijfers dan de lange die in Limburg hier en daar ziet verschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfkennis is het begin van de wijsheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het gemakkelijkste fietsen? Het BEL-Limburgse origineel met duidelijke blauwe borden voor en na de kruispunten. En met duidelijke borden aan elk knooppunt. Of het Vlaamse en Nederlandse systeem met groen/gele borden op de helft grootte van de BEL-Limburgse Met dikwijls kleefcijfers die zo vaal zijn dat ge niet ziet wat er op staat. En die borden hangen dikwijls aan de verkeerde (links) kant van de weg. En ge moet ze dikwijls zoeken tussen het hoge gras, boven in de bomen, of achter hagen. Er zijn 2 mogelijkheden: Ofwel hebt ge nooit in BEL-Limburg gefietst. Ofwel slaat ge gewoon wartaal uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het Limburgse systeem dermate superieur zou zijn, dan is het onmogelijk te begrijpen dat niemand het navolgt. De conclusie is dan ook snel gemaakt. Overal vind je groen-witte (Vlaanderen, Wallonië en Nederland) aanduidingen of rood-witte (Duitsland). Niemand heeft het blauw-witte van Limburg overgenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in het verleden al flink wat kilometers in de sneeuw gereden. Niet aan 45 km/u, maar ik zie niet in waarom het zo snel zou moeten gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij niet gelaten. De toeristische omzetcijfers laten zien wie gelijk heeft. Als ik de media mag geloven is dat in het voordeel van BEL.-Limburg. Laatst gewijzigd door pajoske : 14 september 2016 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Vraag dat aan TAVEK. Hoe lang zou die onderweg zijn naar zijn werk aan 5 of 10 km per uur in de sneeuw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Misschien weet ik meer dan gij. Ik woon dan ook in de regio waar het knooppuntensysteem begonnen is. Laatst gewijzigd door pajoske : 14 september 2016 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
graden kouder dan in de Vlaanders. Vooral als de wind over de Maas vanuit Nederland komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel trouwens vast dat in uw gedachten de fiets blijkbaar slechts een recreatief vervoersmiddel blijft. |
|
![]() |
![]() |