Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2019, 14:28   #61
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De service laat zeer te wensen over bij KLM. Een paar jaar terug hebben ze gewoon mijn valies van de Brussel vlucht naar Amsterdam niet op de vlucht naar Shanghai gestoken. Met alle miserie vandien, ik blijf doorgaans maar een dag in een stad in China en die valies was overal net te laat. Uiteindelijk heb ik ze na veel miserie in Guangzhou te pakken gehad. Opvolging KLM nul, ze hebben zelf niet geantwoord op mijn reclamatie. Crew onvriendelijk en dikke Hollandse boerinnen met kontmaat XXL als stewardess. Een andere keer een kapotte stoel.
Hint: geef effe wat meer centjes uit en stop vliegen in cattle class. Zoniet: ermee leven, maat.
Oud 3 maart 2019, 22:30   #62
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
dikke Hollandse boerinnen met kontmaat XXL als stewardess.
Mmm, het water komt me al in de mond.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 22:57   #63
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De service laat zeer te wensen over bij KLM. Een paar jaar terug hebben ze gewoon mijn valies van de Brussel vlucht naar Amsterdam niet op de vlucht naar Shanghai gestoken. Met alle miserie vandien, ik blijf doorgaans maar een dag in een stad in China en die valies was overal net te laat. Uiteindelijk heb ik ze na veel miserie in Guangzhou te pakken gehad. Opvolging KLM nul, ze hebben zelf niet geantwoord op mijn reclamatie. Crew onvriendelijk en dikke Hollandse boerinnen met kontmaat XXL als stewardess. Een andere keer een kapotte stoel.
Dat is nu eenmaal het risico, dat men ondervindt met deze internationale vluchten. Toen ik in Kuala Lumpur landde, ging mijn bagage op excursie voor een week naar Australië. Ter plaatse kregen dan kleermakers plotseling veel te doen. Enfin, aangenaam is anders.

Ik begrijp uw antipathie voor de maat XXL, dat kost alleen maar meer materiaal voor uw producten en de markt en de concurrentie zijn onverbiddelijk.
Oud 4 maart 2019, 17:24   #64
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als business man zo op de prijzen letten ? Tickets economy kosten nog een 500 euro meer en AF en KLM vliegen rechtstreeks. Vergeet niet dat ze in Bangkok niet meer happig zijn op gierigaards ......Maar jij vliegt toch Business veronderstel ik ??? Kan je op zijn minst 12 uur slapen als je rechtstreeks gaat. Time is money en vooral goed uitgerust naar uw eerste meeting is ook geld waard
Driekwart van de business class passagiers betaald zelf hun ticket niet. Ik ging deze avond eten met een vrouw die wel serieus rijk is. Ze heeft een enorme fabriek in China, is een Française en woont in Bangkok. Ik vond het grappig met haar te spreken daarover aangezien ze ook veel vliegt. Ik zeg haar: on me dit que je suis radin parce que je vole en économique. Haar réactie? Mais je vole aussi toujours en économique. C'est mon argent et j'assume, il y a bien mieux ce que l'on peut faire avec son argent que le dépenser inutilement.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 03:09   #65
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Driekwart van de business class passagiers betaald zelf hun ticket niet. Ik ging deze avond eten met een vrouw die wel serieus rijk is. Ze heeft een enorme fabriek in China, is een Française en woont in Bangkok. Ik vond het grappig met haar te spreken daarover aangezien ze ook veel vliegt. Ik zeg haar: on me dit que je suis radin parce que je vole en économique. Haar réactie? Mais je vole aussi toujours en économique. C'est mon argent et j'assume, il y a bien mieux ce que l'on peut faire avec son argent que le dépenser inutilement.
Uw goed recht maar zoals hiervoor al geschreven: stop met klagen dan a.u.b. over uwe service in cattle class. Leef ermee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be