Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2019, 23:02   #41
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Amai, uw ecologische voetafdruk moet nogal groot zijn :/

Mensen met een donkere huid hebben nog wel meer dat groot is.
Ik vermoed dat dit komt omdat ze van jongs af te veel op hun grote teen zuigen. In de brousse zijn fopspenen moeilijk aan te schaffen.
En wegens de toestand van hun autostrades kan het een paar weken duren alvorens de zending aankomt.
Zolang kunnen kleuters niet wachten.
En dan moeten de moeders het weer uitzweten. Weeral een detail bij dat groter wordt.

Laatst gewijzigd door werkman : 1 maart 2019 om 23:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 06:48   #42
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is zever, ze zien op de scan en halen zelfs een flesje water uit uw handbagage en het alarm gaat al af als ge een muntstukje in uw zak vergeten zijt.
Duidelijk nooit zelf aan screening gedaan Ik blijf bij mijn stelling. Straffer nog ik heb ooit eens een uitleg gedaan hoe ik zware wapens binnen kon nemen. Zonder dat iemand van de security dat controleerde. Het management viel toen op hun gat. Wel bij vermelden dat je dan een luchthavenbadge nodig hebt. Die ik ook jarenlang gehad heb. Met ongelimiteerde toegang tot in de toren. Maar ook als "passagier" kan ik nu vandaag nog veel binnen smokkelen zonder dat ze het op hun scherm zien. En mits wat theater met enkelen wordt er zelfs niet naar et scherm gekeken.

PS : let eens op hoeveel er een praatje met een collega aan het slaan zijn of op hun smartphone bezig in plaats van geconcentreerd naar de scans te kijken.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 09:34   #43
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Duidelijk nooit zelf aan screening gedaan Ik blijf bij mijn stelling. Straffer nog ik heb ooit eens een uitleg gedaan hoe ik zware wapens binnen kon nemen. Zonder dat iemand van de security dat controleerde. Het management viel toen op hun gat. Wel bij vermelden dat je dan een luchthavenbadge nodig hebt. Die ik ook jarenlang gehad heb. Met ongelimiteerde toegang tot in de toren. Maar ook als "passagier" kan ik nu vandaag nog veel binnen smokkelen zonder dat ze het op hun scherm zien. En mits wat theater met enkelen wordt er zelfs niet naar et scherm gekeken.

PS : let eens op hoeveel er een praatje met een collega aan het slaan zijn of op hun smartphone bezig in plaats van geconcentreerd naar de scans te kijken.
Net door de controle.zoals steeds grondig.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 10:25   #44
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Met bomgordel voorbij security: controle Brussels Airport zo lek als een zeef.

Dat lijkt mij geen gezellig bericht.

En dan zie je héél der uitzendingen op TV hoe de security controles er in andere landen op nagehouden worden.

Met een bomgordel voorbij de security controle lopen dat lijkt mij toch iets wat totaal niet zou mogen kunnen.
Jambonneke heeft zijn werk niet gedaan en nu maar kakken op zijn opvolger (Jambon is gaan lopen, gevlucht als een dief in de nacht).
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 17:35   #45
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Jambonneke heeft zijn werk niet gedaan en nu maar kakken op zijn opvolger (Jambon is gaan lopen, gevlucht als een dief in de nacht).
Citaat:

Een vakbondverhaal dat nergens bevestigd wordt. Deze morgen nog door de controle geweest en wordt wel degelijk gedaan. De vakbonden zijn natuurlijk pissed dat een prive maatschappij de taak doet. Liever hadden ze de ouderwetse manier met staats werknemers.
Oud 2 maart 2019, 17:40   #46
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan zie je héél der uitzendingen op TV hoe de security controles er in andere landen op nagehouden worden.

Met een bomgordel voorbij de security controle lopen dat lijkt mij toch iets wat totaal niet zou mogen kunnen.
Wat nog veel grappiger is, is dat men dit vrijgeeft.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:15   #47
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze moesten dat vakbondscrapuul dat steeds onrust zaait op Zaventem allemaal buiten gooien.
Mijn vliegtuig is door staking, volgens de piloot, en half uur te laat vertrokken en ben niet eens zeker als ik aankom in China dat mijn valies er op zit. Altijd iets in dat klote Zaventem waar de vakbonden de baas zijn.
Oud 2 maart 2019, 20:56   #48
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze moesten dat vakbondscrapuul dat steeds onrust zaait op Zaventem allemaal buiten gooien.
Mijn vliegtuig is door staking, volgens de piloot, en half uur te laat vertrokken en ben niet eens zeker als ik aankom in China dat mijn valies er op zit. Altijd iets in dat klote Zaventem waar de vakbonden de baas zijn.
Het is toch een duidelijk patroon dat de Franstaligen en de vakbond hun stoottroepen er alles aan doen om Zaventem kapot te maken!

Om alles op termijn te kunnen overhevelen naar Wallonië
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 08:04   #49
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Met Hainan Airlines dan
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 08:49   #50
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bedankt. Dat stemt idd. tot nadenken, Schoof.
Zeker ook het feit dat dit gegeven OOK HIER blijkbaar gewoon genegeerd wordt.
P.S.: Ben verleden maand 4X door de Nationale luchthaven controles gegaan. Controles waren up-to-date en grondig. (inclusief mijn schoenen uitdoen voor extra 'X' -of andere 'Ray Check'. !!!)
Oud 3 maart 2019, 09:16   #51
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bedankt. Dat stemt idd. tot nadenken, Schoof.
Zeker ook het feit dat dit gegeven OOK HIER blijkbaar gewoon genegeerd wordt.
P.S.: Ben verleden maand 4X door de Nationale luchthaven controles gegaan. Controles waren up-to-date en grondig. (inclusief mijn schoenen uitdoen voor extra 'X' -of andere 'Ray Check'. !!!)
Ray-P check.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 09:22   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat nog veel grappiger is, is dat men dit vrijgeeft.
Tjah inderdaad, lijkt mij ook best gevaarlijk om het vrij te geven.
Oud 3 maart 2019, 09:33   #53
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Met bomgordel voorbij security: controle Brussels Airport zo lek als een zeef.

Dat lijkt mij geen gezellig bericht.

Michel wil de Syriëstrijders terughalen, er moest dus wel een en ander versoepeld worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 11:10   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ray-P check.
'RayP' ya'self, motje
Oud 3 maart 2019, 13:42   #55
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met Hainan Airlines dan
Nee Etihad met een tussenstop in Abu Dhabi. Hainan is niet interessant voor mij.
Oud 3 maart 2019, 13:45   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee Etihad met een tussenstop in Abu Dhabi. Hainan is niet interessant voor mij.
Weeral van-de 'cheap"? Ge valt me serieus tegen als 'buziness-mein'.
Oud 3 maart 2019, 13:55   #57
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Weeral van-de 'cheap"? Ge valt me serieus tegen als 'buziness-mein'.
Nee ik vlieg op Shanghai en kom terug via Bangkok. Etihad, Quatar en Emirates doen dat wel en hebben goedkope prijzen en betere service dan Air France of KLM etc. Al mijn binnenvluchten doe ik natuurlijk met lokale Chinese maatschappijen of Tiger en Jetstar voor andere Aziatische verplaatsingen.
Oud 3 maart 2019, 14:11   #58
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee ik vlieg op Shanghai en kom terug via Bangkok. Etihad, Quatar en Emirates doen dat wel en hebben goedkope prijzen en betere service dan Air France of KLM etc. Al mijn binnenvluchten doe ik natuurlijk met lokale Chinese maatschappijen of Tiger en Jetstar voor andere Aziatische verplaatsingen.
Als business man zo op de prijzen letten ? Tickets economy kosten nog een 500 euro meer en AF en KLM vliegen rechtstreeks. Vergeet niet dat ze in Bangkok niet meer happig zijn op gierigaards ......Maar jij vliegt toch Business veronderstel ik ??? Kan je op zijn minst 12 uur slapen als je rechtstreeks gaat. Time is money en vooral goed uitgerust naar uw eerste meeting is ook geld waard

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 maart 2019 om 14:12.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 14:17   #59
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als business man zo op de prijzen letten ? Tickets economy kosten nog een 500 euro meer en AF en KLM vliegen rechtstreeks. Vergeet niet dat ze in Bangkok niet meer happig zijn op gierigaards ......Maar jij vliegt toch Business veronderstel ik ??? Kan je op zijn minst 12 uur slapen als je rechtstreeks gaat. Time is money en vooral goed uitgerust naar uw eerste meeting is ook geld waard
Amaai, 'k betaal weeral veel teveel: in 't beste geval 2.500 eurokes voor rondvlucht BRU/HKG, weliswaar zonder overstappen!
Oud 3 maart 2019, 14:25   #60
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De service laat zeer te wensen over bij KLM. Een paar jaar terug hebben ze gewoon mijn valies van de Brussel vlucht naar Amsterdam niet op de vlucht naar Shanghai gestoken. Met alle miserie vandien, ik blijf doorgaans maar een dag in een stad in China en die valies was overal net te laat. Uiteindelijk heb ik ze na veel miserie in Guangzhou te pakken gehad. Opvolging KLM nul, ze hebben zelf niet geantwoord op mijn reclamatie. Crew onvriendelijk en dikke Hollandse boerinnen met kontmaat XXL als stewardess. Een andere keer een kapotte stoel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be