![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stad - buitendiscussie overtuigt me niet. In de provincie Antwerpen zie je dat de stad een middelmatige besmettingsratio heeft en dat buitengemeenten als Aartselaar, Ravels en Borsbeek de hoogste ratio hebben. En nu zie je een versnelling optreden in Brasschaat en omgeving en niet in Antwerpen stad, waar je dat eerder zou verwachten na verloop van tijd.
Het zou met een vorm van nonchalance op den buiten mbt bezoek kunnen te maken hebben, ik weet het niet.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weggestoken achter excuusbordjes, hun laatste hanepoten gekrabbel erop toonde "C O R O N A".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat. Je kan je nu wel inbeelden dat het hier gaat om een miljarden show. Zelfs al wordt morgen bewezen dat een pepermuntje de remedie zou zijn dan zal er in de eerste plaats moeten worden gezorgd dat er 1 bepaald pepermuntje op de markt mag komen als zijnde de remedie. Dat zal dan een pepermuntje zijn als alle anderen maar er zal toch ietsje anders aan zijn.....de kleur kan al genoeg zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in uw plaats stadsmensen dankbaar zijn dat zij in tegenstelling tot U tevreden zijn met heel wat minder persoonlijke ruimte en er bijgevolg wat meer overblijft voor U. Als morgen de 7 miljard bewoners van deze planeet uw ingesteldheid krijgen en allemaal een paar hectaren voor zich alleen willen staan we er goed voor ![]() Zich vanop een lap grond van 7 hectaren ergeren aan stadsmensen die zich tevreden stellen met 50 m² begrijp ik helemaal niet. Ik zou die mensen dankbaar zijn. Ik erger me meer aan het egoïsme van mensen die denken dat alle ruimte alleen hun toekomt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 mei 2020 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb ik het niet over de kassier(sters) want die zitten achter plexiglas. Maar vooral het personeel dat de rekken aanvult. In de Aldi zie ik dat afstand houden praktisch onmogelijk is als in iedere gang iemand de rekken aan het aanvullen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En stel dat je onbewust toch eens aan je mondmasker komt: no big deal, de kans dat er net een kilo corona op je handen zit is erg klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de bedoeling om ergens onderweg je mondmasker half verfrommeld uit je binnenzak te halen en het snel op te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij gaat het meer om het besmettingsgevaar. In de Aldi (hier toch) doe ik best een mondmasker om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat, komende van een Hypochonder, no less? ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de karige berichtgeving die hierover al naar buiten is gekomen blijkt dat het vooral zwaarlijvige mannen en soms ook zwaarlijvige vrouwen zijn die er zo erg aan toe zijn dat ze aan de beademing moeten. Ik heb nog maar weinig een zwaarlijvige vrouw in een supermarkt zien werken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de gewone gebruiker is dat allemaal heel erg aanbevolen maar zoals Kiko schrijft moet je dat een beetje zien in de juiste context. Uiteraard probeert men een massa regels voor te schrijven in de hoop dat iedereen er daar een minimum van toepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zegt is bij Jan Modaal de kans zeer klein dat hij bij het opzetten van zijn masker net heel veel virus op zijn handen heeft zitten als hij gewoon van bij hem thuis komt. En dan nog zal zijn masker anderen beschutten tegen zijn speeksel druppeltjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden dan ook ni voor niks de "Madam" genoemd, he!?
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of Mama-san.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den Aldi waarover u het had moeten de caissières eveneens de rekken aanvullen en andere taken uitvoeren. De tijd dat personeel enkel aan de kassa zit is volgens mij zo goed als voorbij buiten misschien in sommige Carrefours dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |