![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben 't precedent geschapen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp me niet verkeerd. Ik vind elke Coronamaatregel een maatregel te veel, want het grijpt op een waanzinnige wijze in op de vrijheid van de mensen. Dus op zich heb ik helemaal niets tegen manifestaties, maar dit is pure discriminatie. De Vlaming moet in zijn kot blijven en mag max 10 mensen zien. Onze gekleurde medemens mag 10K mensen zien. Als overheid heb je vanaf nu dus geen enkel recht meer om mensen dingen te gaan ontzeggen. Het zou de hypocrisie voorbij zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen moet ik er trouwens naar toe. Vergadering met de dokter over de verdere toekomst van mijn ma haar zus. Mijn ma kan er moeilijk bij zijn wegens wat te zwak. Ma haar zus heeft al 3 ziekenhuisopnames sinds begin maart, nu is ze net terug uit quarantaine want na een opname moet ze eerst ook nog eens een weekje afzonderlijk liggen zelfs als was ze én negatief bij het binnengaan van het ziekenhuis én negatief bij het verlaten er van. Heb ook al mijn instructies gekregen voor mij bezoek straks. Nadien ga ik verder tot de zee. Begin van mijn jaarlijks verlof en ook nog niet te ver van de instelling waar mijn tante verblijft. Nadien ga ik nog voor een paar weekjes naar huis toe. Voor ik terug naar hier kan komen ga ik ook nog een extra weekje 'eenzame opsluiting' aan mijn been hebben. Hier thuis hebben we vervanging voor wat mijn ouders betreft. Ook allemaal 'volgens het boekje'.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 juni 2020 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet voorstellen wat door hen heen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou die mens dat liedje vandaag nog durven zingen ? https://www.youtube.com/watch?v=de7dWrGjOVU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs uw moeder een knuffel geven is voorgoed voorbij ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juni 2020 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kinderen maakt ge niet opdat ZIJ gelukkig zouden zijn, maar omdat GIJ er plezier zou aan beleven he. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2020 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus gij hebt plezier aan kinderen die ongelukkig zijn?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... Engeland is geslooten ... Dat is het resultaat van groepsdenken, zoals gebruikelijk als er een nieuwe situatie is.
NOS- Iedereen die naar het Verenigd Koninkrijk reist, moet vanaf vandaag na aankomst verplicht eerst twee weken in quarantaine. Met de maatregel moet volgens minister Patel (Binnenlandse Zaken) een tweede coronagolf worden voorkomen. De quarantaineplicht geldt ook voor de Britten zelf als zij in het buitenland zijn geweest. Elke burger die naar het land reist met vliegtuig, boot of trein moet bij aankomst een adres hebben opgeven waar hij of zij vervolgens in zelfisolatie gaat.Witte zwanen, zwarte zwanen wie gaat er mee naar Engeland varen? Engeland is gesloooten de sleutel is gebroooken. Is er dan geen smid in 't land die de sleutel maken kan? laat dooorgaan laat dooorgaan wie achter is moet voorgaan! Laatst gewijzigd door Piero : 8 juni 2020 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De WHO waarschuwde vandaag dat de PANDEMIE niet voorbij is en dat de maatregelen niet versoepeld kunnen worden. Te laat. De burgemeester van New York heeft juist besloten dat er weer gewerkt mag worden in de bouw en er kan meer. Dat heeft nog niet geleid tot meer drukte op straat en in het OV, want 'de angst zit diep'. In Nederland was het druk op hemelvaartsdag ... en wat was het gevolg? Veel geregel en gezeur en boetes. Meer niet.
Het mooie weer op 21 mei leidde op veel plekken in Nederland tot grote drukte. Wegen en gebieden werden afgesloten om de toestroom van dagjesmensen tegen te gaan. De vrees was dat door de drukte het coronavirus om zich heen zou grijpen. Maar Kuipers zegt dat het aantal ziekenhuisopnames "in de twee en drie weken daarna" niet omhoog is gegaan. ... Kuipers herhaalde verder dat er een reële kans is dat er mensen besmet geraakt zijn bij de anti-racisme-demonstratie op de Dam, vorige week. Maar volgens hem is het maar de vraag of dat terug te zien is in de cijfers van volgende week.Blijf hopen op een tweede golf Kuipers, desnoods onzichtbaar in de cijfers van de besmetting. Ik geef hem gelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |