![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China zijn reeds zulke toestanden en deze globalisten spiegelen zich aan dat beleid.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik dat nog in mijn leven meemaak hier in Sossistan... Woha...
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"verbeter de wereld, begin bij u zelf", toch hebt ge altijd een excuus om dat niet te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik de Karl Marx kunnen zijn van de massamoord, dan moet ik enkel mijn Lenin nog vinden ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 9 oktober 2021 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GAS boete om ACAB te schrijven op Instagram... ik kan dat amper geloven. Mocht men nu gepakt worden met dat op een muur te spuiten ok maar toch niet op een forum. Nu ja, misschien werd dat wel op het Instagram account van de politie gekwakt. Dat is dan misschien een andere zaak.
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om af te sluiten hier nog een foto van een bekende journalist in de rechtbank om dingen die hij in de pers heeft gezegd om nog eens duidelijk te maken dat we geen 1ste amendement hebben in onze grondwet zoals de Verenigde Staten. ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar, politieagent, kan dus als hij op zijn tenen getrapt is iemand 500€ aansmeren. De Wever zou bijvoorbeeld personen die hem hier een smeerlap noemen een GAS boete kunnen geven. https://www.demorgen.be/nieuws/vierl...hokt~b2185012/ Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is absoluut, of ze is helemaal niet.
![]() |