![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het feit dat de inenting niet zal leiden tot groepsimmuniteit. Het feit dat de inentingen op lange termijn ongezond zijn voor de mens. De QR samenleving. Het feit dat massavaccinatie druk zet op het virus om te blijven muteren (nu ook toegegeven door Van Damme). De lijst is eindeloos. En alle quotes waar jullie op worden gepakt, negeren jullie alsof ze er nooit geweest zijn. Hoe kun je nog zo uit de hoogte doen tegen "wappies" als je de discussie zo klaar en duidelijk verloren hebt?
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De negatieve gezondheidseffecten van die inentingen worden steeds moeilijker te ontkennen. Er is geen enkel argument voor een gezonde persoon U50 om die spuiten te nemen. GEEN ENKEL. Niet naar bescherming van anderen toe, en al zeker niet voor jezelf. Maar het wordt wel opgedrongen. Topatleet Novak Djokovic mag het wereldrecord grand slams (tennis) niet verdedigen in de USA omdat hij niet buigt voor de medische tirannie. En 90% van de mensen steunen de discriminatie omdat ze gatachterlijk zijn. Iedereen die dit principe steunt, mag voor mijn part kanker krijgen en doodcreperen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De vaxxers zijn zo groen als poor van afgunst tegen de wappies die niet zo gatachterlijk waren om zich te laten vangen als proefkonijnen voor een medisch experiment...daarom blijven ze, belachelijk genoeg, nog kappen op ongevaccineerden terwijl ze overduidelijk al verloren hebben. Dit is pure frustratie over eigen schuld door vrijwillig de verkeerde keuze gemaakt te hebben en angst over wat hen mogelijk maar overmijdelijk nog te wachten zal staan. Ze zouden beter hun woede koelen op de schuldigen die hen erin geluisd hebben: de leugenmedia, de politiek en hun expert-kwakzalvers.
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen mens die blijkbaar het verstand heeft om de regels in vraag te stellen. Als de Belgische staat morgen beslist dat ik 24/7 in een roze stropdas moet rondlopen omdat dat goed is voor het milieu, zal 90% van de samenleving het fanatiek steunen omdat ze achterlijk zijn. Na 2 jaar durf ik me als zorgverlener eindelijk publiekelijk uitspreken over mijn standpunt. Al ben ik nog voorzichtig. Ik ging er vanuit dat mensen inmiddels genoeg info hebben om nooit nog een prik te gaan halen. Maar de meerderheid van de mensen slaapt nog steeds. Hun fanatiek pro vax gedrag is nu gekanteld naar onverschilligheid. "We zullen er nog maar een gaan halen omdat ik anders niet mag vliegen". Misschien is het een goeie zaak dat die mensen eerder zullen sterven. Een samenleving zonder de dommeriken is mijns inziens een betere samenleving. Minder pensioenlast om te dragen voor de werkende klasse. Ik zie wel wat voordelen. Vooral mensen als Pandareus en Parcifal mogen van mij nog 17 boosters gaan halen.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat de leugenmedia telkens de indruk wekt dat een meerderheid de uitsluiting van Novak Djokovic zou toejuichen maar in werkelijkheid net andersom is: dat een meerderheid hem steunt! Niet vergeten dat de leugenmedia voorkauwt wat de meerderheid vindt en zelfs denkt! Dat mag nu intussen toch stilaan duidelijk zijn dat de werkelijkheid verdraait en omgedraaid wordt om te kunnen manipuleren? Voor kortzichtige sheeple doet een voorbeeld immers kritiekloos en hersenloos navolgen? De gevaxten die nu nog achter de prikken staan, ondanks alles wat er bekend is, zullen het geweten hebben...als ze intussen nog geen prikspijt hebben. En ja, mogelijk is het een voordeel voor de maatschappij dat zulke sukkelaars eruit gefilterd worden, als ze hun eigen gezondheid en leven al waardeloos vinden dan zijn ze zeker onverschillig voor een betere samenleving. Laat je niet opjutten door afgunstige, bange prik-junkies die in eigen voet en jaloers op de verkeerde schieten, wappies zullen nooit prikspijt kennen. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het geen beter 'plan' zijn uitsluitend die mensen die de samenleving alleen maar geld kosten eraan te doen gaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het plan is: "you will own nothing", en mensen die de samenleving alleen maar kosten hebben niks, de middenklasse wel (nog) Daarom moet de middenklasse eraan en ze zijn goed op weg dankzij de onwettige coronamaatregelen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en onder het plebs is de afgunst het grootst ik in de put, iedereen in de put
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den eerste keer brak het uit in mijn hoofd, koppijn,uitgedroogd, constant slapen en gescheurde lippen van uitdroging tot weken na genezing. De tweede keer een hoestje en verder niets. Nog steeds 100% beschermd tegen de eugenetische pharmakeia van die vaccinazi. Er komt zelfs geen tetanusspuit meer in en raad mijn dierbaren af hun kinderen tegen polio te vaccineren.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die afgunst gebruikt de lepe politiek tegen het plebs zelf zonder dat ze het beseffen. O.a. corona steunmaatregelen (joepie, gratis geld zonder te werken) dat opeens fraude wordt doordat de politiek de regeltjes en voorwaarden tijdens het spel aanpast? Dat heet erin luizen. Misschien dat het nu bij het plebs ook begint te dagen? ![]()
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gevaxten lezen dan ook best deze conclusie over de onzin van de volgende booster: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cdc is ook stilletjes hun voorheen gemaakte conclusies aan het deleten.
https://twitter.com/disclosetv/statu...gjUe6cyFg&s=19
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Geeuwwwwww.....de corona-soap wordt eentonig want weer blijft onnozel pierke van domme dezelfde bedrieglijke leugens gebruiken en zijn papegaaie riedeltje aframmelen om zichzelf nog belachelijker te maken.
https://pnws.be/volgende-week-maanda...ster-campagne/ Enkel zieken en ouderen hadden last van en overleden aan corona....dat zijn de feiten na "voortschrijdend inzicht". ![]() Enkel gevaccineerden hebben last door vaxschade van long covid en een hele resem - 3.645 blz lang - andere, schadelijke bijwerkingen waarover pierke liever zwijgt. Alle vaccins zijn nog steeds tegen het wuhan virus dat niet meer bestaat en aangepaste vaccins zijn nog niet beschikbaar en/of goedgekeurd maar volgens pierke van domme werken ze allemaal, aangepast of niet, ja weeral, tegen ernstige ziekte, hospitalisatie en overlijden....oei, maar niet meer tegen besmetting? Dan willen we ze niet ![]() En hij verzwijgt ook dat je dan zou kunnen doodvallen door regen en slecht weer. ![]() Reclame voor de herfstbooster vanaf volgende week die niet kan werken: Citaat:
![]() Wie neemt dat onnozel pierke en het laagste nieuws nu nog serieus? ![]() Citaat:
Ze blijven stug en koppig de coronahoax uitmelken, ongelooflijk.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 16 augustus 2022 om 14:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Smoelenboek steekt een censuur tandje bij:
Citaat:
Vroegtijdig naar de eeuwige jachtvelden vertrokken door de naald? Eeuwige slaap door het spinnewiel van doornroosje? Jackpot van big farma gewonnen? Voorgoed genezen van corona? Nog iemand wat ideetjes? Smoelenboek zou nogal werk hebben om de hele Van Daele te verbieden. ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Er staat ondertussen nog wel een belangrijke vraag open wat betreft de Corona doden.
HOEVEEL % daarvan waren verstokte rokers? Hoeveel % rookte er regelmatig wiet? Hoeveel % waren alcoholist? Hoeveel % hadden er al stoflongen van op het werk? Zou daar echt geen studie over gemaakt zijn of mogen we het gewoon niet weten? Misschien een tip voor een doctoraatsthesis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een irrelevante vraag, je gaat immers helemaal niet dood aan corona omdat je rookt of een pint drinkt of een joint rookt.
De levensstijl is niet bepalend of je sterft aan corona maar wel je gezondheidstoestand en of je gezond of al ziek bent. En daar hoeft geen studie over gemaakt te worden, ze wisten en weten immers goed genoeg wie "onderliggende gezondheidsproblemen" had en heeft (ze hebben alle gedeelde/gegevens van iedereen, globaal medisch dossier+ huis/behandelende arts?) want daarvoor maakten ze zelfs de onderverdeling en dat waren dan de "kwetsbare groepen" waarvoor een vaccin nodig was om bescherming te kunnen bieden zodat de zwakkeren en zieken met onderliggende problemen niet zouden doodgaan... Ze wisten al lang dat het corona-griep virus voor gezonde mensen geen dodelijke bedreiging vormde dus verzwegen ze dat zodat ook gezonde mensen vrijwillig proefkonijn werden om de vaccins te kunnen verlappen. De coronahoax is een aaneenschakeling van halve waarheden en leugens. Dus misschien een thesis maken over de verzwegen andere helft waarheid waardoor de halve waarheden leugens zijn?
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de staat is het ideaal dat jij massa's belastingen betaalt tot je 67 jaar bent. 1 jaar later leg je in hun optiek best het loodje, meestal door kanker, omdat je lichaamseigen immuunsysteem compleet naar de zak is gegaan door deze experimentele therapie die mensen - intussen aantoonbaar - een autoïmmuunziekte geeft. Natuurlijk moesten ze je wijsmaken dat het spuitje een hoger doel diende. Anders zou je het nooit nemen. En als straks alles uitkomt (na tientallen leugens zijn er nog steeds dwazen die voor prik 4 en 5 gaan) zullen ze ons vertellen dat ze zich van geen kwaad bewust waren. Ook dat zullen de domme "gevaccineerden" geloven. Misschien is het niet slecht dat de minst intelligente 90% van de samenleving het loodje legt kort na de pensioenleeftijd. Wanneer er in een bos te veel bomen op een kleine oppervlakte staan, zal natuurpunt via bosbeheer ook de oudere bomen omkappen. De gevaccineerden zijn die nutteloze oude bomen die de intelligentste 10% van de samenleving het zonlicht ontnemen. In die zin zou ik deze campagne eigenlijk moeten aanmoedigen. De samenleving gaat erop vooruit als enkel verstandige mensen nog overblijven.
![]() |