![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn excuses. Ik had deze draad niet mogen opstarten. Er bestaat reeds een draad over:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=252718 Het grote blunderboek van de N-VA Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 november 2022 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moderatie vertikt het om in te grijpen, bij mij is ie veel sneller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() elke zoveel maanden/jaar kan je komen kijken en het blijft hetzelfde rechts/links gebekvecht.
Wat als iedereen als eerste rechter over zichzelf zou zijn en tracht "goed" gevonden te worden door zijn/haar medeburger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kan het nu verwondering opwekken dat het op een notabene POLITIEK forum hoofdzakelijk over tegenstellingen tussen links en rechts gaat ? ![]() Over wat zou het anders gaan ? En zouden diezelfde besognes, vraagstellingen, twistpunten, discussiepunten van burgers allerhande enz enz dan niet nog steeds netjes in de 2 geijkte categorieën (links versus rechts ) passen ? Is het niet de pure waanzin om te denken dat het zelfs maar mogelijk als dan wenselijk is om met 'iedereen' goed overeen te willen komen ? Dat is toch echte pastoorpraat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
doe de proef: maak een nieuwe account, verwissel de actoren van een topic die je opent en wacht het resultaat af. (a la "A Time to Kill") Laatst gewijzigd door viaSanctus : 10 november 2022 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |