Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2022, 20:57   #61
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Mijn excuses. Ik had deze draad niet mogen opstarten. Er bestaat reeds een draad over:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=252718
Het grote blunderboek van de N-VA

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 november 2022 om 20:57.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 07:28   #62
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Mijn excuses. Ik had deze draad niet mogen opstarten. Er bestaat reeds een draad over:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=252718
Het grote blunderboek van de N-VA
Nee, mijn beste, er bestaat een draad over dit onderwerp.
De moderatie vertikt het om in te grijpen, bij mij is ie veel sneller.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 18:00   #63
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard Nog steeds?!??

elke zoveel maanden/jaar kan je komen kijken en het blijft hetzelfde rechts/links gebekvecht.

Wat als iedereen als eerste rechter over zichzelf zou zijn en tracht "goed" gevonden te worden door zijn/haar medeburger.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 18:11   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
elke zoveel maanden/jaar kan je komen kijken en het blijft hetzelfde rechts/links gebekvecht.

Wat als iedereen als eerste rechter over zichzelf zou zijn en tracht "goed" gevonden te worden door zijn/haar medeburger.
Euh...

Hoe kan het nu verwondering opwekken dat het op een notabene POLITIEK forum hoofdzakelijk over tegenstellingen tussen links en rechts gaat ?

Over wat zou het anders gaan ? En zouden diezelfde besognes, vraagstellingen, twistpunten, discussiepunten van burgers allerhande enz enz dan niet nog steeds netjes in de 2 geijkte categorieën (links versus rechts ) passen ? Is het niet de pure waanzin om te denken dat het zelfs maar mogelijk als dan wenselijk is om met 'iedereen' goed overeen te willen komen ? Dat is toch echte pastoorpraat ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 22:30   #65
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Euh...

Hoe kan het nu verwondering opwekken dat het op een notabene POLITIEK forum hoofdzakelijk over tegenstellingen tussen links en rechts gaat ?

Over wat zou het anders gaan ? En zouden diezelfde besognes, vraagstellingen, twistpunten, discussiepunten van burgers allerhande enz enz dan niet nog steeds netjes in de 2 geijkte categorieën (links versus rechts ) passen ? Is het niet de pure waanzin om te denken dat het zelfs maar mogelijk als dan wenselijk is om met 'iedereen' goed overeen te willen komen ? Dat is toch echte pastoorpraat ?
Wel, ik denk persoonlijk dat het prob vaak net "rechts vs links" is...en niet de argumenten die de discussies staven.

doe de proef: maak een nieuwe account, verwissel de actoren van een topic die je opent en wacht het resultaat af. (a la "A Time to Kill")

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 10 november 2022 om 22:34.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be