![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, als er een Bomma is die doodgegaan is aan corona, wat wel degelijk het geval was, en een geslepen advokaat vervolgt U hiervoor dan hebt ge het vlaggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, in aansprakelijkheidsrecht dient een fout te worden aangetoond. Hoe gaat een advocaat een fictieve haai aantonen? Een vriend op dit forum zei ooit; als ge niet bereid bent te sterven of naar den bak te gaan voor uw overtuiging, dan zijt ge géén vrij mens. Alle bisschoppen, priesters en zeloten zijn in mijn ogen slaven. Slaven van pure fictie. En gij Pé?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 juli 2023 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(wat misschien zelfs waar is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, het is niet omdat ge WEET dat ge het land naar de haaien helpt door met de zottigheid mee te doen, dat ge dat niet als iets voordeligs voor Uzelf kunt zien he. Ik zou zelfs zeggen, dan doet ge dat vaneiges. Dat is niet tegen uw overtuiging dat uw eigenbelang het grootste goed is he. Ga hiervan uit: mijn overtuiging is dat het goede overeenkomt met wat goed is voor mijzelf. Dat belet mij niet van ook nog eens de waarheid na te streven, maar dat is enkel maar zolang de waarheid geen nadelen voor mijzelf heeft he. En geloof mij, een politicus is ook zo, behalve dat die niet eens all else equal de waarheid wil zien. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juli 2023 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() De bomma is gestorven in het rusthuis, omdat ze luisterde naar den doktoor.
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Mondmaskers maken en verkopen aan de waanzinnigen. Nucleaire energie promoten terwijl gij mss weet dat het bullshit is. Ik was ooit nen top-bankier. Tot de 'ollanders den boel overnamen, en aan mij vroegen om mondmaskers te verkopen aan waanzinnigen, metaforisch gesproken. Ik besliste die dag om te stoppen. Da's intussen 12 jaar geleden. Mijn ziel is niet zwart genoeg, mss.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 juli 2023 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets anders dan zelf sterven omdat ge in vaccinazi geloofde.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2023 om 04:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wat ge zegt hoor, mijn "anker" is "waarheid" en ik heb er dus totaal geen problemen mee om corrupt en "slecht" te zijn zolang ik dat openlijk kan zeggen. Kortom, ik zou dus zonder problemen als politicus ook zo een lockdowns afkondigen, en ik zou ook haarfijn uitleggen dat ik dat doe uit eigen voordeel, dat ik totaal niet denk dat het voor iets nuttigs dient, maar dat ik gewoon niet anders kan want dat als ik het niet doe, ik meer kans heb om ambras te hebben met een dooi bomma en een zotte rechter dan dat ik mij ga verschuilen achter de raadgevingen van een volgens mij totaal kierewiete doktoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet de dooi bomma, het probleem is dat er een mogelijkheid zou bestaan om U die dooi bomma aan te wrijven. Het is trouwens enkel en alleen om een herhaling van die logica tegen te gaan dat de politici die dachten hun hachje te redden nu aan lantaarnpalen zouden moeten geknoopt worden, zodat de VOLGENDEN zich die lantaarnpalen herinneren. En aldus die keer niet zomaar denken dat door zotte dokters te volgen ze het veiligste spelen voor zichzelf. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juli 2023 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ministers die ouderlingen hebben opgesloten in rusthuizen, zijn schuldig aan moord. Steek ze in een afgesloten kamer (voor hun eigen goed) en trek een blik snotvalling19 open. DAT is wat ze gedaan hebben. En het is niet omdat je machtig bent, dat het concept van "objectieve waarheid" verandert.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou 1,50 meter afstand van lantaarnpalen anders wordt de kans te groot dat iemand voordeel ziet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, het gedrag van die politici is dus hierbij verklaard, er moest daar dus geen grote samenzwering voor zijn, het is gewoon de normale dynamica zelve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
"goed" is in mijn ogen, zonder schade te berokkenen aan iemand anders. Iemand die mij "geen schade berokkend" is dus goed. Maar waar waren we ook al weer over bezig?
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan je niet als "goed" benoemen. Het is mss voordelig, maar "goed" is iets anders.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het toch dat mensen dat simpel concept niet snappen ? Als iemand anders dood gaat is dat GOED. Tenzij daardoor nadelen voor mij veroorzaakt worden. Elk ander leven dat mij niks opbrengt verdwijnt beter he. Want intrinsiek is ander leven a priori vijandig tegenover mij, zoals ik vijandig ben tegenover dat ander leven. In sommige gevallen brengt het levensproces van dat andere leven mij iets op, en DAN, en enkel DAN, is het tijdelijk laten bestaan van dat ander leven goed. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juli 2023 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |